ورود باشگاه ها به لیگ اسنوکر و بیلیارد آغاز فصلی جدید است/ دو رویداد بزرگ آسیایی و جهانی به میزبانی قطر در پیش رو داریم.


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810536

شروع لیگ فرصت های خوبی را برای ورزشکاران بیلیارد فراهم می کند

دبیر کل فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولینگ گفت: پس از تصویب مجمع فوق العاده به دنبال تشکیل سازمان و کمیسیون های لیگ بیلیارد هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی سلطانپور دبیرکل فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولینگ پس از برگزاری مجمع فوق العاده این فدراسیون گفت: خوشبختانه دستورالعمل کمیسیون های مربیان و داوران ورزشکاران با حداکثر رای به تصویب مجمع عمومی رسید. سابق.

دبیرکل فدراسیون اضافه کرد: از دیگر مصوبات مهم این نشست، تشکیل سازمان لیگ بیلیارد بود که در چند نشست تخصصی با نظر کارشناسان این رشته ها تشکیل شد و امیدواریم در سال آینده شاهد برگزاری مسابقات باشیم. نمودار سازمانی را پر کنید. «یک لیگ اسنوکر و بیلیارد باشید.

وی با اشاره به اهمیت مسابقات اسنوکر و بیلیارد تاکید کرد: مسابقات لیگ کشوری با رویکرد حرفه ای از یک سو می تواند انگیزه بازیکنان را افزایش دهد و از سوی دیگر ورود باشگاه های معتبر در رشته اسنوکر و لیگ بیلیارد می تواند فصل جدیدی را در این رشته آغاز کند.» در زمینه قهرمانی و فرصت های ارزشمندی برای ورزشکاران این رشته ها فراهم شود.

سلطانپور در پایان گفت: اسفندماه امسال دو رویداد بزرگ آسیایی و جهانی به میزبانی قطر را پیش رو داریم و برای پسران و دختران تیم ملی اسنوکر در مسابقات آتی آرزوی موفقیت دارم. ورزشکاران واجد شرایطی که به مسابقات خارج از کشور اعزام شده اند در اردوهای متعددی حضور داشته اند و سرمربیان و مربیان این تیم ها از تمرینات و تلاش ورزشکاران خرسند بوده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید