امکان میزبانی از ورزشگاه یادگار امام تبریز توسط بانوان/ بانوان علاقه مند، چه زمانی به ورزشگاه می روند؟


ساعت: 19:03
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893603

قرار است از سوی سازمان لیگ برای حضور تماشاگران زن در ورزشگاه یادگار امام راع تبریز بررسی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، پس از صدور مجوز حضور تماشاگران زن در دیدار استقلال تهران و مس کرمان و تعدادی از هواداران زن پایتخت آبی برای اولین بار به ورزشگاه آمده و بازی تیم خود را تماشا کنند، حالا بحث میزبانی تیم های دیگر است. ورزشگاه ها و تیم ها ذکر شده است.

در همین راستا در چند روز اخیر گزارش هایی مبنی بر اینکه کدام استادیوم های فوتبال کشور زیرساخت های لازم برای میزبانی از هواداران زن را دارند منتشر شده است و نامی از ورزشگاه های تبریزی به ویژه یادمان امام ره این شهر وجود نداشت. مورد توجه رسانه های داخلی قرار گرفت.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره ورزشگاه های واجد شرایط میزبانی بانوان گفت: ورزشگاه شهدای فولاد، نقش جهان، فولادشهر، گلگر سیرجان و امام رضا(ع) بهترین ورزشگاه هایی هستند که می توانند میزبان بانوان باشند، بانوان پذیرفته می شوند. همچنین دو ورزشگاه نوساز مس کرمان و مس رفسنجان در صورت ورود به مدار مسابقات جزو بهترین ها برای میزبانی بانوان و آقایان خواهند بود.

بر اساس پیگیری های خبرنگار ورزشی آناج و علیرغم این اعلام، ورزشگاه یادگار امام راه تبریز که به تازگی بهسازی و بازسازی شده و در دیدار روز چهارشنبه تیم ها و هواداران تراکتورسازی مورد بهره برداری قرار می گیرد، از سکوی لازم برای اسکان برخوردار است. تماشاگران زن و با بازگشایی می توانند هواداران زن را بپذیرند.

طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام راه تبریز مکانی است که مسئولان این ورزشگاه برای تماشاگران بانوان در نظر گرفته اند و علیرغم اینکه این مکان همیشه برای هواداران تیم میهمان در نظر گرفته شده است اما به دلیل ورودی و خروجی مجزا. مسیرها در طبقه بالا از سمت شرق و غرب مشکلی ندارد.

شرایط حضور تماشاگران زن در ورزشگاه یادگار امام راه تبریز توسط سازمان لیگ بررسی می شود و در صورت تایید این سازمان، هواداران زن تیم تراکتورسازی نیز اجازه ورود به ورزشگاه را خواهند داشت، اما چه فعلا مسلم است که در بازی چهارشنبه تراکتور به مصاف هواداران خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید