سوخت رسانی به 37 هزار خانوار مصرف کننده گاز مایع و نفت سفید در کرمانشاه/ با سوخت زمستانی مشکلی نداریم


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917418

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه بیان کرد؛

فریدن یاسمی تعداد خانوارهای مصرف کننده گاز مایع و نفت سفید در استان کرمانشاه را 37 هزار خانوار اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریدون یاسمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد از آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه برای تامین سوخت زمستانه خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای ذخیره سازی انواع فرآورده های نفتی در استان کرمانشاه تا رسیدن سوخت مورد نیاز انجام شده است. تامین می شود صنایع و مردم کرمانشاه در شرایط اضطراری و سرد باید در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: سوخت رسانی به مناطق سردسیر و صعب العبور نیز در حال انجام است و مشکلی از نظر نفت برای ساکنان این مناطق وجود ندارد.

یاسمی تعداد خانوارهای مصرف کننده گاز مایع و نفت سفید در استان کرمانشاه را 37 هزار خانوار اعلام کرد و توضیح داد: سوخت مورد نیاز این خانوارها توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه و از طریق 400 واحد فروش روستا تامین می شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در کرمانشاه خاطرنشان کرد: در خصوص تامین کپسول گاز مایع در استان کرمانشاه مشکلی وجود ندارد.

یاسمی در خصوص تامین سوخت مورد نیاز پمپ بنزین ها اظهار کرد: 163 جایگاه سوخت در استان کرمانشاه فعال است که از این تعداد 35 جایگاه منحصراً به تامین CNG اختصاص دارد.

وی افزود: به طور میانگین بیش از هفت میلیون لیتر فرآورده های نفتی با 350 نفتکش در استان کرمانشاه حمل می شود.

یاسمی اذعان داشت: امکان ساخت پمپ بنزین برای داوطلبان در این مراکز وجود دارد که البته از نظر تعداد پمپ بنزین در استان مشکلی وجود ندارد.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه، وضعیت کرمانشاه از نظر تعداد جایگاه های سوخت نسبت به مساحت استان خوب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید