سهم 46 هزار خانوار کرمانشاهی نفت سفید/ مشکلی برای توزیع فرآورده های نفتی در کرمانشاه وجود ندارد.

ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794389

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه:

فریدون یاسمی با بیان اینکه 46 هزار خانوار در استان کرمانشاه نفت سفید مشترک دارند، گفت: شهروندان بدون گاز طبیعی می توانند به صورت ماهانه و از طریق کارت بانکی گاز مایع را از درب فروشان دریافت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریدون یاسمی در گفت و گو با مرصادنیوز درباره تامین سوخت زمستانه گفت: با اقدامات انجام شده مشکلی برای تامین فرآورده های نفتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه 46 هزار خانوار در استان کرمانشاه مشترک نفت سفید هستند، افزود: شهروندان بدون گاز طبیعی می توانند گاز مایع خود را به صورت ماهانه از طریق کارت بانکی و با قیمت مصوب از نمایندگی های تجاری درب منزل دریافت کنند.

یاسمی از اعلام سهمیه نفت سفید خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 80 درصد خانوارهای واجد شرایط سهمیه نفت سفید خود را دریافت کرده اند و مشکلی برای تامین سوخت این خانوارها وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: وضعیت ذخیره سازی نفت سفید در انبارها نیز مطلوب ارزیابی می شود.

یاسمی گفت: سایر فرآورده های نفتی نیز بر اساس رویه توزیع می شود و مشکلی برای تامین و توزیع آنها وجود ندارد.

وی افزود: نیروگاه ها و کارخانه های سیمان و سایر مصرف کنندگان بزرگ نیز محصولات مورد نیاز خود را بر اساس ضوابط شرکت دریافت می کنند و مشکلی برای توزیع محصولات مورد نیاز آنها وجود ندارد.

یاسمی گفت: در توزیع فرآورده های نفتی اعم از نفت، گاز، بنزین، نفت سفید و گاز مایع کمبود کلی وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید