محدودیتی در توزیع کپسول گاز مایع وجود ندارد / توزیع 30 میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای بدون گاز استان زنجان


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812432

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار موجرسا:

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان با بیان اینکه تولید گاز مایع در کشور افزایش یافته و حتی مازاد داشته است، گفت: محدودیتی در توزیع کپسول های گاز مایع وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید حبیبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی خاطرنشان کرد: سهمیه نفت سفید در ماه های سرد سال بیشتر از ماه های گرم آزاد می شود. پخت و پز استفاده شده کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید از دو سال گذشته آغاز شده و از کارت بانکی سرپرستان خانوار به عنوان محل سوخت گیری نفت سفید استفاده می شود، افزود: و به صورت غیر حضوری استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان گفت: در صورت وجود سوخت مازاد بر روی نقشه، آن سوخت همچنان حفظ و قابل استفاده است و در صورت مصرف زیاد و خانواده با کمبود سوخت، بر اساس بررسی کمیت، آن سوخت همچنان حفظ و قابل استفاده است. در صورت برداشت نفت سفید از کارت بانکی توسط شرکت در صورت برداشت بیش از 70 درصد سوخت در صورت شارژ زمان سهمیه سهمیه ماه قبل، شارژ سوخت بر روی کارت یا یک سهمیه فوق العاده اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه امسال در 368 روستای استان زنجان نفت سفید توزیع شد، افزود: از ابتدای امسال تاکنون حدود 30 میلیون لیتر نفت سفید در استان توزیع شده است.

حبیبی گفت: میزان سهمیه نفت سفید از ابتدای سال تاکنون به خانوارهای زیر 5 نفر 2400 لیتر و برای خانوارهای 5 نفر به بالا 3 هزار لیتر است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در تمامی روستاهایی که نفت سفید توزیع می شود، گاز مایع به قیمت دولتی توزیع می شود، خاطرنشان کرد: گاز مایع نیز در کارت بانکی خانوار شارژ می شود و ماهانه 4 کپسول 11 کیلوگرمی و 2 پیک نیک 2 کیلوگرمی شارژ می شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان با تاکید بر اینکه تولید گاز مایع در کشور بالا و بیش از مصرف و نیاز است، گفت: محدودیتی برای دسترسی به گاز مایع وجود ندارد و خانوارها به هر تعداد کپسول گاز مایع نیاز دارند. . می توانند آن را تهیه کنند.// ب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید