1000 لیتر سهمیه نفت سفید فوق العاده به روستاهای بدون گاز داده شد


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904414

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان؛

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گفت: سهمیه اضافه هزار لیتری برای فصل پاییز با دوره مصرف 3 ماهه از اول مهرماه بین خانوارهای روستایی توزیع می شود. خانوارها می توانند این مقدار سوخت را در یک زمان تهیه و ذخیره کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید حبیبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تامین نفت سفید مورد نیاز روستاییان استان زنجان انجام شده است، گفت: با توجه به سرمای زودرس در استان زنجان سهمیه سوخت نفت سفید اختصاص یافته است.

وی گفت: از اول مهرماه سهمیه 1000 لیتری اضافه برای فصل پاییز بین خانوارهای روستایی به مدت 3 ماه توزیع می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه سهمیه خانوارها به صورت الکترونیکی از طریق کارت بانکی سرپرستان خانوار توزیع می شود، گفت: در سال های اخیر سهمیه ها به صورت ماهانه بین خانوارها توزیع می شود. هزینه اجاره بها برای روستاییان و حل آن مشکل ساز شد که این مشکل سهمیه بلافاصله بین خانوارها توزیع می شود.

وی با تاکید بر اینکه اکثر روستاییان سهمیه نفت سفید خود را دریافت کرده اند، گفت: سهمیه زمستانی نیز قبل از فرا رسیدن فصل سرما اعلام می شود.

حبیبی با اشاره به اینکه در خصوص تامین نفت سفید در استان زنجان مشکلی وجود ندارد اظهار داشت: بر اساس پیش بینی های انجام شده در تمامی روستاهای استان زنجان نفت سفید ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه توزیع الکترونیکی نفت سفید راه را برای قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه نفت سفید دولتی بسته است، اذعان داشت: با الکترونیکی شدن سهمیه، روند توزیع نفت سفید به راحتی قابل رصد است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان زنجان گفت: هدف از راه اندازی این سامانه تحویل نفت دولتی به مصرف کنندگان واقعی که روستاییان هستند بوده و این امر امروز به طور کامل محقق شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید