مشکلی برای تامین آرد و نان در شهرستان طارم وجود ندارد/ سهمیه فوق العاده آرد در شهرستان های طارم و خدابنده توزیع شد.


ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900852

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه در چند مرحله سهمیه آرد اضطراری به شهرستان طارم اختصاص یافته است، گفت: مشکلی برای تامین آرد و نان در شهرستان طارم وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: در شهرستان طارم به دلیل اینکه درخواست افزایش سهمیه آرد بود، آرد اضافه توزیع شد. که یکی از دلایل درخواست آرد بیشتر از سهمیه ابلاغی است. حضور کارگرانی که از مناطق دیگر برای کمک به باغداران در برداشت زیتون به این شهرستان آمده بودند، این افزایش جمعیت عاملی برای افزایش مصرف آرد و نان بود.

وی افزود: اکیپی از اداره غلات برای بازدید از نانوایی ها به شهرستان طارم سفر کردند و خوشبختانه به جز دو منطقه وضعیت آرام است و مشکلی برای تهیه نان و وجود صف های طولانی وجود ندارد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه طی چند مرحله سهمیه آرد اضطراری به شهرستان طارم اختصاص یافت، گفت: مقرر شد در روزهای اخیر سهمیه دیگری از آرد اضطراری به شهرستان طارم اختصاص یابد. لازم است.

وی یادآور شد: در شهرک خدابنده به دلیل برداشت حبوبات و سیب زمینی و حضور کارگران فصلی در آن شهرک، کمبود آرد وجود داشت و آرد اضافی به آن شهرک اختصاص یافت و مشکل برطرف شد.

زمانی با اشاره به ظرفیت ذخیره سازی آرد در استان گفت: ظرفیت تولید 400 هزار تن آرد از 6 کارخانه آرد فعال مجهز به فناوری روز در استان وجود دارد.

زمانی با اشاره به تهیه و عرضه حدود 120 هزار تن آرد در سال برای مصارف مختلف نانوایی، گفت: تامین و توزیع حدود 7 هزار تن آرد خام روستایی به 420 روستای فاقد نانوایی در استان تهیه و تحویل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید