غیبت ۷ روزه پزشک زنان در بیمارستان طارم قانونی است/ پزشکان غیربومی تمایلی به اسکان در شهرستان محروم طارم ندارند.


ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839816

رئیس بیمارستان شهرستان طارم با بیان اینکه در شهرستان طارم تنها یک متخصص زنان و زایمان وجود دارد، گفت: پزشکان خارجی تمایلی به اسکان در شهرستان محروم طارم ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عفت حاجیلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه مشکل کمبود متخصص زنان در بیمارستان شهدای طارم برطرف شده است، گفت: طبق قانون پزشک متخصص باید 23 روز دیگر اسکان داده شود و 7 روز دیگر حق مرخصی دارد.

وی با بیان اینکه متخصص زنان و زایمان بیمارستان شهرستان طارم خارج از قانون عمل نکرده و در چند روز گذشته دو روز به مرخصی رفته است، افزود: این موضوع باعث شکایت شهروندان طارمی شده است.

رئیس بیمارستان شهرستان طارم با بیان اینکه در 7 روز مرخصی پزشک جایگزینی برای متخصص زنان وجود ندارد، گفت: در صورت داشتن شرایط اورژانسی خانم ها می توانند به زایشگاه بیمارستان، همکار ماماها و سایر پزشکان مراجعه کنند. بیمارستان و ویزیت کنید اگر اورژانسی نباشد منتظر می مانند تا پزشک متخصص برگردد.

وی با تاکید بر اینکه در روزهای اخیر و حتی در طول سالیان گذشته هیچ مراجعه کننده ای نبوده است که به اورژانس مراجعه کرده و خدماتی دریافت نکند، گفت: تنها مراجعه سرپایی به درمانگاه بوده و هیچ فردی بدون مراجعه به اورژانس و زایشگاه مراجعه نکرده است. یک ملاقات.

حاجیلو در پاسخ به این سوال که چرا سایر متخصصان زنان در طارم مستقر نیستند، گفت: متخصصان زنان غیر بومی تمایلی به حضور در منطقه محروم و صعب العبوری مانند طارم ندارند.

وی با بیان اینکه مشکلی برای حضور ماما در شهرستان وجود ندارد، بیان کرد: طارم 13 ماما دارد اما متخصص زنان بومی در شهرستان وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید