تصفیه خانه شهرک صنعتی طارم راه اندازی شد/ یک سال بعد مردم طارم شاهد کار تصفیه خانه خواهند بود.


ساعت: 13:02
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895300

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: در چند روز اخیر تصفیه خانه شهر طارم آغاز به کار کرده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده ظرف یک سال یا حداکثر تا آینده شاهد بهره برداری از تصفیه خانه خواهیم بود. 15 ماه.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن عباسی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه شهرستان طارم یکی از شهرستان هایی است که بیشترین زیتون را در کشور تولید می کند، گفت: بخشی از تولید سالانه وارد فاز فرآوری می شود.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی مردم این شهرک در زمان برداشت زیتون و پس از آن بوی متصاعد شده از کارخانه های سنتی فرآوری زیتون است، افزود: آب این تاسیسات نباید به همین صورت وارد محیط زیست شود، بنابراین اول باید پاک بشه..

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان با اشاره به اینکه در چند سال گذشته مسئولان درگیر ساخت تصفیه خانه در شهرستان طارم بوده اند، گفت: این اتفاق تا امسال رخ نداد.

وی تصریح کرد: در نهایت در یک سال اخیر توانستیم شبکه های اتصال و جمع آوری در طارم را تکمیل کنیم. این در حالی است که در روزهای گذشته تصفیه خانه در شهرستان طارم راه اندازی شد اما ظرف یک سال یا حداکثر تا 15 ماه آینده شاهد بهره برداری از تصفیه خانه خواهیم بود.

عباسی تصریح کرد: واحدهای فرآوری در شهرک صنعتی باید پساب خود را مدیریت کنند تا وارد محیط زیست نشود و خسارات جبران ناپذیری به بار آورد. زیرا نفوذ فاضلاب باعث آلودگی خاک و بوی بد در محیط می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید