سهمیه سوخت کامیون‌های نفت و گاز کاهش نمی‌یابد/ مشکلی در تامین سوخت کامیون‌داران استان زنجان وجود ندارد.


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834605

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان:

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان گفت: کاهش یا کمبودی در دریافت سهمیه نفت و گاز خودروهای دیزلی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید حبیبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: در بین رانندگان کامیون در استان زنجان خبرهایی مبنی بر کاهش سهمیه نفت، گاز یا گازوئیل برای تعدادی از کامیون ها و خودروهای سواری به گوش می رسد. اما ما به عنوان متولی این موضوع را رد می کنیم زیرا هیچ کاهش یا کمبودی در دریافت کمک هزینه وجود نداشته است.

وی افزود: شارژ سوخت تمامی کامیون ها، وانت ها و کامیون ها و خودروها با گازوئیل در ماه های گذشته به صورت روتین شارژ شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان گفت: آنچه صاحبان ماشین آلات نفت و گاز سوز باید بدانند این است که سهمیه نفت و گاز این گروه از ماشین آلات براساس طرحی به نام طرح مطالعاتی اخذ می شود. “

وی گفت: اطلاعات در این طرح از طریق دو سامانه شهرداری و بزرگراهی به روز می شود و سهمیه نفت و گاز بر اساس بازرسی خودرو، بارنامه و بارنامه اخذ می شود.

حبیبی گفت: کلیه خودروهای حامل نفت و گاز و خودروهای فعال در سطح شهر برای محاسبه سهمیه طبق طرح پیمایش باید در سامانه شهرداری شهر و پس از ثبت نام در سامانه شهرداری و به صورت روزانه ثبت نام کنند. سهمیه نفت و گاز صادر خواهد شد. به هر حال از سهمیه تعهدی فراتر رفته و قطعا در این ماه کافی خواهد بود و حتی از آن نیز فراتر خواهد رفت.

وی گفت: خودروهای حامل نفت و گاز و خودروهای تردد بین شهرها به شرط داشتن کارت هوشمند برای دریافت سهمیه سوخت باید حضوری در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خود ثبت نام کنند. به ازای هر بار نقل و انتقال و دریافت بارنامه بر اساس بارنامه و مسافت طی شده، نفت گاز طبق طرح ناوبری به کارت سوخت شارژ می شود. نفت و گازی که از این طریق در کارت ها شارژ می شود، علاوه بر تامین کننده همان نیازها، مازاد نیز خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید