مسافران کامیون در استان یزد مشکلی برای تامین سوخت ندارند


ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844115

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد گفت: در سطح استان تحویل سوخت به رانندگان کامیون از نظر سفر مشکلی ندارد و کارت سوخت آنها به موقع شارژ می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمد رستگاری صبح امروز در حاشیه بازدید از پایانه بار یزد اظهار داشت: مشکلات و مشکلات مربوط به رانندگان و حمل و نقل بار با توجه به اهمیت و جایگاه موضوع در بین مسئولان استانی به صورت روزانه و مستمر رصد می شود که برطرف شد. در اسرع وقت.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعاتی که رانندگان در بازدید امروز خود مطرح کردند؛ مشکل تامین سوخت بود که طبق پیگیری هایی که از شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور داشتیم، مشخص شد که اکثر این مشکلات و مشکلات صحت ندارد و تنها شایعات نگران کننده رانندگان استان است.

رستگاری گفت: خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی برای سوخت رسانی به رانندگان در استان وجود ندارد، هرچند با وجود نبود مشکل، کارکنان این اداره کل در پایانه بار مستقر هستند تا حوادث و مشکلات را گزارش کنند و به سرعت حل و فصل شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یکی دیگر از موضوعات مطرح شده از سوی رانندگان را مشکل فرار کالا برشمرد و افزود: رفع مشکل فرار کالا مستلزم هماهنگی با پلیس راه استان است که این اقدامات و هماهنگی ها اجرا شده است و برنامه ریزی برای رفع فرار کالا از روستا طی یک تا دو ماه آینده اقداماتی انجام شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه فرار کالا در استان یزد نسبت به سایر استان ها بسیار کمتر است و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده شاهد بهبود وضعیت فعلی باشیم.

رستگاری یکی از مشکلات رانندگان کامیون را فرسودگی خودروهای خود عنوان کرد و یادآور شد: ناوگان باری استان بیش از میانگین کشوری فرسوده شده است و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت امکانات نوسازی و بهبود وضعیت خودروهای باری استفاده کنیم. بهبود ناوگان استان در این زمینه.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد امروز در بازدید از پایانه بار یزد به یکی دیگر از درخواست های رانندگان اشاره کرد و به عدم دسترسی مناسب به این پایانه اشاره کرد و یادآور شد: با تشکیل جلسه ای در پایانه It در خصوص این مشکل. مقرر شد در مدت یک ماه جاده دسترسی مناسب برای رفع این مشکل ایجاد شود و همچنین در زمینه بیمه رانندگان که یکی از دغدغه های رانندگان بود پیگیری هایی انجام شده است که به زودی برخی از آن ها انجام خواهد شد. حل شد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید