ذخیره سازی سوخت جایگزین صنعت در استان زنجان مشکلی ندارد


ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919834

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان اعلام کرد؛

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان ذخیره سازی سوخت جایگزین در این صنعت را 7 روز تا یک ماه عنوان کرد و گفت: با توجه به ذخایر کافی سوخت در استان، در صورت قطع گاز از مصرف سوخت خودداری می کنند. در تامین سوخت صنایع مشکل دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید حبیبی در گفتگو با خبرنگار مجرسا; وی با بیان اینکه به دلیل برودت هوا و مصرف زیاد گاز احتمال افت فشار گاز وجود دارد، گفت: پیش بینی های لازم در این زمینه انجام شده و سوخت جایگزین در اختیار صنایع قرار گرفته است.

وی افزود: صنایعی که دارای قطعی گاز هستند از ۷ روز تا یک ماه ذخیره سوخت جایگزین دارند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه صنایع بلافاصله پس از قطع گاز از سوخت جایگزین استفاده می کنند، گفت: نمی گذاریم چرخ صنایع به دلیل قطع گاز از حرکت باز بماند.

وی تصریح کرد: برای تمامی صنایع ذخایر سوخت جایگزین تهیه شده و سوخت کافی در منطقه وجود دارد و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

حبیبی در پاسخ به این سوال که اگر مثل پارسال یک بار قطع شود و این قطعی برای مدت طولانی باشد؟ آیا برای تامین سوخت صنایع مشکلی پیش خواهد آمد یا خیر؟ وی گفت: ذخایر کافی سوخت جایگزین در استان وجود دارد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید