دو برابر شدن حمل و نقل نفت و فرآورده های نفتی در 4 ماه گذشته


ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817792

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه حمل و نقل نفت و فرآورده های نفتی به ظرفیتی فراتر از ظرفیت موجود نیاز داریم و در بالاترین سطح نظام تصمیم گرفته شده که ظرفیت این سامانه افزایش یابد. شرکت ملی نفت.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شرکت ملی نفتکش، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از کشتی های شرکت ملی نفتکش ایران در بندرعباس، یکی از وعده هایی را که در جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی دادیم، بیان کرد. بهبود مدیریت مجتمع های اقتصادی بود. وی گفت: امروز شاهدیم که در نتیجه بهبود مدیریت در شرکت ملی نفت ایران، حجم حمل و نقل نفت و فرآورده های نفتی طی 4 تا 5 ماه دو برابر شده است.

وی افزود: امروز می توانیم با افتخار اعلام کنیم که صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران با وجود شرکت ملی نفت، دیگر مشکلی برای حمل نفت خام و فرآورده های نفتی صادراتی و همچنین ارسال نفت خام به پالایشگاه ها ندارد. “

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: افتخار بزرگی است و همکاران ما در این شرکت پرافتخار ثابت کرده و نشان داده اند که آمریکا نمی تواند اشتباه کند.

عبدالملکی گفت: شرکت ملی نفت این ظرفیت را دارد که با همکاری سایر کشورها ماموریت های بزرگ بین المللی را انجام دهد که برخی از آنها نیز درگیر تحریم هستند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: همکاران بسیار پرتلاش و پرتلاشی که در این ناوگان واقعا بزرگ و ارزشمند داریم، می توانند انشاءالله منافع جمهوری اسلامی ایران را در زمینه حمل و نقل نفت و نفت به طور کامل تامین کنند. روغن محصولات در سراسر جهان.”

عبدالملکی سپس به نوسازی ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران اشاره کرد و گفت: در زمینه توسعه و نوسازی ناوگان شرکت ملی نفتکش، مدیریت جدید این شرکت برنامه های خوبی تهیه و ترسیم کرده است که معتقدم باید این اتفاق بیفتد. (مدرن سازی ناوگان) ‘.

وی با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل نفت و همچنین فرآورده های نفتی به ظرفیت بیش از ظرفیت موجود نیاز داریم، افزود: بهترین مجموعه ای که می تواند این رسالت ملی را انجام دهد، شرکت ملی نفتکش ایران است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در بالاترین سطح نظام تصمیم بر این است که این ماموریت به شرکت ملی نفت سپرده شود.

عبدالملکی گفت: سهامداران این شرکت که صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی هستند نیز به ویژه با طرح های تحولی که مدیران شرکت در سال 1401 دنبال کردند و سودآوری بالاتری که در دست پیگیری است، آماده کمک هستند. ناوگان. راحت تر اتفاق می افتد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات ملوانان شرکت ملی نفتکش افزود: به عنوان یک کارگزار بسیار کوچک در دولت از ملوانان عزیز به ویژه خانواده هایشان که از دوری سر و پدر در رنج هستند تشکر می کنم. خانواده.”

وزیر کار با بیان اینکه دریانوردان ما بیشتر ایام سال در کنار خانواده نیستند و این جهادی است که ادامه دارد، افزود: همکاران شرکت ملی نفتکش، مدیران این شرکت و مدیرعامل برنامه های اجتماعی برای آن ها در نظر گرفته اند. عزیزانی که حمایت و تاکید می کنیم.

وی گفت: در این سفر درخواست هایی برای دریافت مزایا، مسائل مربوط به سختی کار دریانوردان و سایر موارد به بنده ارائه شد که با نظر مثبت و جدی پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید