برنامه ای برای محدودیت گاز صنعتی نداریم/ صنعت سیمان باید از سوخت مایع استفاده کند

ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784807

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: برنامه ای برای محدودیت گاز در صنایع نداریم، اما در صورت تشدید سرما، صنعت سیمان باید از سوخت مایع استفاده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران درباره تامین سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی در فصل سرما گفت: ما تمام تلاش خود را برای تامین گاز مورد نیاز صنایع در فصل سرما به کار می‌گیریم زیرا از این موضوع آگاه هستیم. اهمیت تولید…”

وی از مردم ایران خواست تا با کاهش مصرف، دولت و شرکت ملی گاز را در تامین گاز پایدار صنایع یاری کنند و افزود: اگرچه مدیریت گاز صنعتی در اوج سرما برنامه ریزی شده است، اما اجرای آن برنامه ریزی شده است.

وی گفت: تاکنون هیچ برنامه ای برای محدود کردن گاز صنعتی نداریم. در قراردادهایی که با صنایع داریم، گازرسانی در 8 ماهه اول سال تضمین شده است، اما در 4 ماهه دوم، صنایعی که می توانند از سوخت دوم استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به خانه ملت گفت: با این حال تلاش می‌شود تا در صورت امکان گاز صنعتی تامین شود، اما اگر شرایطی پیش بیاید که با محدودیت گاز مواجه شویم، این واحدها باید از سوخت دوم استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید