سیمان های البرز جزو بهترین و فعال ترین سیمان های کشور هستند/ رتبه بندی دقیقی برای سازمان های مردم نهاد در کشور وجود ندارد.

ساعت: 20:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785222

مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان:

سجاد سالک گفت: سیمان های کوچک ایرانی از جمله سیمان های خوب و فعال کشور هستند که در هیچ استانی از نظر کیفیت چنین ظرفیتی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; سجاد سالک، مدیرکل مشارکت های اجتماعی و امور داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از برترین های استان البرز امشب (۲۶ آبان) در سالن هیئت مدیره اداره کل ورزش و جوانان گفت: این ورزشکاران جزو خوبان و برترین های استان هستند. سیمان های فعال در کشور که در هیچ استانی از نظر کیفی چنین ظرفیتی ندارند.

وی ادامه داد: ظرفیت سمن ها در البرز مایه مباهات است و هر کدام می توانند به برندی برای روستا تبدیل شوند.

سالک افزود: ایران کوچک در همه عرصه ها در زمینه نطفه خاص تلقی می شود و جشنواره هایی در این استان برگزار می شود که بی نظیر است.

این مسئول تصریح کرد: حوزه مشارکت و هم افزایی که بین استان های استان وجود دارد در بین استان های کشور بی نظیر و مثال زدنی است.

وی گفت: در رتبه بندی سیمان ها سختی های زیادی داشته ایم تا بتوانیم بهترین ها را انتخاب کنیم و در این اولویت باید ماندگاری سیمان ها بیش از یک سال باشد.

سالک گفت: متأسفانه تاکنون رتبه بندی دقیقی از NGOها در کشور نداریم و این نقطه ضعفی است که باید رفع آن را از مسئولان خواست.

این مقام مسئول تاکید کرد: در سال 97 سمن ها در استان البرز شروع به کار کردند و در آن زمان مدل رتبه بندی موفقی وجود نداشت، بنابراین برای این مهم از مدل های خارجی استفاده کردیم و نتیجه بسیار خوبی داشت که مورد استقبال وزارت کشور نیز قرار گرفت. داخلی.

وی ادامه داد: برای رتبه بندی در سال های 97، 98 و 99 از سیمان های فعال استفاده کردیم چرا که ظرفیت سیمان ها باید کاملا مشخص و مستند باشد و دوره تاج گذاری را ملاک قرار ندادیم.

سالک در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه ارائه رتبه اول را در سازمان های مردم نهاد در سراسر کشور کسب کردیم. تمامی سازمان های استان فعال و پویا هستند و امروز 10 سمنای موفق استان را ارزیابی می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید