سامانی های استان البرز جزو بهترین های کشور هستند/ برای اولین بار در ایران کوچک خانه ای برای تفریح ​​و نشاط اجتماعی ایجاد شد.

ساعت: 20:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785224

مجتبی جانعلی گفت: برای اولین بار در ایران کوچک خانه ای برای تفریح ​​و نشاط اجتماعی راه اندازی شد و این نمونه ای از تولید اسپرم در البرز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; محتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان البرز در مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر استان امشب (۲۶ آبان) در سالن هیئت مدیره اداره کل ورزش و جوانان ایران کوچک گفت: با تشکر از برترین های آنها. که امروز با ما هستند

وی ادامه داد: جوانان استان البرز در عرصه سمن در سراسر کشور بسیار خوش درخشیدند که از انجمن جوانان ایران کوچک برای جمع آوری و به ثمر رسیدن آنها تشکر می کنم.

جانعلی افزود: امیدواریم با حضور استاندار جدید اتفاقات خوبی برای جوانان استان البرز بیفتد و بتوانیم از ظرفیت و رهنمودهای آنان برای رشد و شکوفایی هر چه بیشتر سامان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: استان آلبورگ جزو اولین استان هایی بود که انجمن مسکن جوانان استان آلبورگ را تاسیس کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: برای اولین بار خانه تفریح ​​و نشاط اجتماعی در ایران کوچک راه اندازی شد و این نمونه ای از تولید اسپرم در البرز است.

جانعلی گفت: تفاهم نامه ای بین مسئولان برای استفاده از ظرفیت سمن منعقد شده است و این پویایی که در سمن های استان البرز وجود دارد در هیچ استانی یافت نمی شود.

وی ادامه داد: درب اتاق تماشاگران نادر (مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز) همیشه به روی درهای اداره کل ورزش و جوانان استان البرز باز است و آنها همیشه از ظرفیت جوانان مجمع استقبال می کنیم.

این مقام مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل با دستگاه های اجرایی شاهد شکوفایی جوانان در ایران کوچک باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید