البرز میزبان تصویرگران 4 استان کشور است / هنر تصویرگری ایران کوچک; ناشناس در روستا و شهرت در کشور


ساعت: 20:57
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840978

فاطمه فاطمی گفت: نمایشگاه گروهی تصویرسازی «ماه بهشت» با موضوع بهار و با حضور 25 تصویرگر به نام های البرز، تهران، اصفهان و خراسان رضوی در نگارخانه مهزاد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه فاطمی مدیر روابط عمومی گالری مهزاد استان البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: تا 20 خرداد 1401 در نگارخانه مهزاد برپاست.

وی ادامه داد: هدف از ایجاد این نمایشگاه ثبت و ارائه آثار هنری با فضای زیبای بهاری است.

فاطمی افزود: همچنین به بهانه حضور در این نمایشگاه تصویرگران (به ویژه تصویرگران البرزی) برای مدتی فرصت خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی گالری گفت: تصویرگران البرز در روستا و کشور ناشناخته هستند اما متاسفانه به دلیل نبود زیرساخت های مناسب، هنر خود را در شهرهای بزرگ به نمایش می گذارند.

گاتمی مهم ترین دغدغه و مشکل هنرمندان این عرصه در استان را نبود کلاس های تخصصی و عدم همکاری نشریات استانی با تصویرگران البرزی عنوان کرد و گفت: همچنان برای تحصیل و محل کار به تهران وابسته هستیم. . رشته حل شد

وی تاکید کرد: در روستاها حتی در ایام نوروز از هنر تصویرگری روی دیوارها استفاده نمی کنیم. این در حالی است که تصویرگران البرزی می توانند چهره روستا را بسیار زیباتر و شادتر کنند.

این هنرمند گفت: برای ایجاد ارتباط بیشتر بین مخاطبان و هنرمندان، گالری مهزاد در این نمایشگاه زمانی را اختصاص داد تا با ذهنیت و حس تصویرگرانی که به خلق آثار می پردازند و گفتگوی دوستانه با آنها بیشتر آشنا شود.

فاطمی در خاتمه خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز پنجشنبه 5 خردادماه ساعت 17 در نگارخانه مهزاد واقع در فلکه اول گوهرداش، بلوار میرزایی برگزار می شود.

36aa7af4 dc20 44b5 af2a 133ac6efc5a6 خبر خاکستری



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید