پنجمین سالانه نقاشی کودکان و نوجوانان در البرز برگزار می شود/ ایران کوچک یکی از برترین های کشور در حوزه هنرهای تجسمی است.

ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783417

لیلا یحیی گفت: پنجمین سالانه نقاشی و مجسمه های کوچک کودکان و نوجوانان ایران کوچک از 27 بهمن تا 12 اسفندماه در کرج برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ لیلا یحیی بیگی مدیر روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: پنجمین سالانه نقاشی و مجسمه های کوچک کودکان و نوجوانان ایران کوچک با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تجسمی البرز برگزار می شود. انجمن هنر. اسفندماه در کرج برگزار می شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در بخش های آزاد و موضوعی با عنوان “رویای من” برگزار می شود.

این کارمند هدف از برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را آشنایی کودکان با مفاهیم هنری و ایجاد شور و انگیزه در بین آنها و به نمایش گذاشتن آثار آنها عنوان کرد و گفت: این هنر در بین کودکان رواج پیدا می کند.

بیگی گفت: استقبال و نمایش فعالیت هنری این گروه سنی زمینه را برای شکوفایی تفکر و خلاقیت کودکان ایجاد کرده است. عرصه هنر و خلق آینده ای متفاوت برای فرزندان این مرز و بوم از کشور است.»

وی ادامه داد: البرز یکی از برترین های کشور در زمینه هنرهای تجسمی است و هنرمندان جوان زیادی در این استان به اجرای برنامه می پردازند و نمایشگاه های گروهی متعددی از کودکان و نوجوانان در مقابل تاج کرج برگزار شد.

این کارمند در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند آثار خود را تا 30 دی ماه به آدرس ایمیل alborzchildren98paint@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید