بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران امروز افتتاح می شود


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893327

بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری محمدمهدی رحیمیان از ساعت 17 امروز در اردوگاه شهید باهنر کلکچال افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم افتتاحیه بیست و نهمین جشنواره از ساعت 17 امشب در اردوگاه شهید باهنر کلکچال برگزار می شود. این کمپ در تجریش، میدان قدس، خیابان شهید باهنر، خیابان فیضیه واقع شده است.

همچنین کارگاه های حضوری این دوره از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در اردوگاه شهید باهنر با حضور 135 دانش آموز راه یافته به جشنواره بیست و نهم برگزار می شود.

یادآور می شود بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به همت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، موسسه توسعه معاصر برگزار می شود. هنرهای تجسمی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در 11 رشته ارتباط تصویری (پوستر)، خوشنویسی (نستعلیق)، سرامیک و سفال، عکاسی، کاریکاتور (کاریکاتور)، مجسمه سازی، طراحی، نقاشی، نقاشی (نقاشی ایرانی) ، گل و پرنده، تذهیب) و رسانه های هنری جدید (ویدئوآرت، آرایه، هنر) از شهریور تا آذر ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

دبیری این دوره از جشنواره بر عهده محمدمهدی رحیمیان است.

دیدگاهتان را بنویسید