هنر مضمونی سرکوب شده در البرز / گردهمایی هنرمندان نخبه کشور در ایران کوچک

ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780033

علیرضا رحیمی گفت: یکی از ویژگی های مدفون در زیر زمین در استان البرز یک شی هنری است و هنرمندان نخبه کشورمان که در البرز زندگی می کردند هنر خود را در پایتخت عرضه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا رحیمی نایب رئیس شورای شهر در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: یکی از ویژگی های مدفون در زیر زمین در استان البرز یک شی هنری است. هنرمندان نخبه کشورمان که در پایتخت ساکن شده اند یا هنر خود را در پایتخت عرضه می کنند. او ساکن استان البرز است و در آنجا تحصیل می کند.

وی ادامه داد: دولت شهرستان در دوره قبل خانه هنرمندان را ایجاد کرد و من از زمانی که نماینده فرهنگی بودم متوجه خانه هنرمندان شدم و به این اقوام منتقل کردم.

این مسئول افزود: متأسفانه در این مدت که سوژه ها محدود و سن های نمایش خالی بود، با بیماری عروق کرونر قلب مواجه شدیم، اما با توجه به اینکه این بیماری در حال حاضر مدیریت می شود، باید توجه داشت که مجموعه شهرستان برای مدیریت نیز نمایشگاه‌ها و انتقال‌ها را برگزار می‌کند.» و هر گونه حمایتی در حوزه فرهنگ و هنر آماده است.

رحیمی با اشاره به اینکه نگارخانه ای در البرز در حال ساخت است، گفت: این مجموعه هنری اواخر هفته با حضور شهردار افتتاح شد و با قوت به کار خود در استان ادامه می دهد.

وی افزود: تلاش می کنیم این گالری را در اختیار هنرمندان البرزی قرار دهیم تا در اسرع وقت آثار خود را ارائه کنند.

نایب رئیس شورای شهرداری در خاتمه خاطرنشان کرد: هنرمندان باید نسبت به شرایط در مدیریت شهر و اقتصاد شهر واقع بین باشند. می گذرد و اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید