نزدیکی البرز به پایتخت مزیت است / عرضه هنر و درآمد; دو دلیل اصلی سفر هنرمندان جوان ایرانی به تهران

ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780666

مجید رجبی معمار گفت: بسیاری از آثار هنری هنرمندان جوان ایرانی ملی و بین المللی است اما چون به عرضه و درآمد آنها از هنر توجهی نشده است، ناگزیر به تهران مراجعه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید رجبی معمار، مدیر عامل خانه هنرمندان ایران در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: موضوع مهاجرت از البرز به پایتخت تنها در حوزه هنری نیست، بلکه در حوزه اقتصادی و حتی سیاسی نیز مطرح است.

وی نزدیکی کرج به عنوان مرکز استان البرز با تهران را مزیت دانست و افزود: این موضوع جرقه تردد بسیاری از مردم از جمله هنرمندان را برانگیخته است.

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران گفت: از آنجایی که کرج و توابع آن به استان تبدیل شده و مورد توجه مسئولان سیاسی کشور قرار گرفته است، این بدان معناست که این منطقه از اهمیت جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی منحصر به فردی برخوردار است و این ظرفیت را دارد. این کار را بکن.» استان شدن.

رجبی معمار گفت: استان البرز حداقل از نظر سیاسی و امنیتی بسیار حائز اهمیت است چرا که چهارراه بسیاری از استان های همجوار است و بخش زیادی از بزرگراه های اصلی کشور از این استان می گذرد. .

وی ادامه داد: از مسئولان محلی استان به ویژه استاندار محترم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه ها و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری انتظار می رود زیرساخت های هنری را برای هنرمندان البرزی فراهم کنند. “

این کارمند در خاتمه عرضه و درآمد هنر را دو دلیل اصلی سفر هنرمندان البرزی به پایتخت می داند و خاطرنشان می کند: بسیاری از آثار هنری هنرمندان جوان ایرانی ملی و بین المللی هستند اما از آنجایی که این دو نیاز اساسی برطرف نشده است، آنها به تهران می آیند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید