نوجوان نخبه قزوینی برنده شصتمین جایزه البرز شد


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909280

نوجوان نخبه قزوینی «میررضا مهرداد» برنده شصتمین جایزه البرز در بخش دانش آموزی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساسان شهری معاون آموزش متوسطه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی گفت: در شصتمین دوره جایزه البرز 1554 نفر از سراسر کشور شرکت کردند که از این تعداد 47 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند و میررضا مهرداد دانش آموز قزوینی در مقطع دانش آموزی موفق به کسب جایزه البرز شد.

وی یادآور شد: این نخبه قزوینی از دانش آموزان مدرسه استعدادهای درخشان است.

شهری گفت: شصتمین جایزه البرز ویژه دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول و پایه دوازدهم متوسطه دوم در رشته های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی و همچنین فنی و حرفه ای است. استریم های حرفه ای .

وی با بیان اینکه 10 نفر از دانش آموزان برتر استان در این جشنواره شرکت کردند، گفت: این افراد را بر اساس ضوابط ارسالی از سوی بنیاد البرز انتخاب کنیم، دانش آموزانی که بیشترین افتخارات علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی را در دوران تحصیلی خود کسب کرده اند. سال ها مورد توجه بود.

شهری تصریح کرد: زمان ثبت نام در این جشنواره اواخر تیرماه بود و اعلام نتایج پس از بررسی توسط هیئت داوران اواسط آبان ماه امسال بود.

وی تاکید کرد: گواهینامه جایزه البرز گواهینامه معتبر بین المللی برای سفر علمی دانشجویان است و هدف اصلی این جشنواره ترویج فرهنگ علم آموزی و تکریم دانش آموزان نخبه کشور است.

بنیاد فرهنگی البرز در سال 1342 شمسی به منظور کمک به گسترش فرهنگ قدردانی و تجلیل از مقام علمی زبده ترین پژوهشگران و پژوهشگران ایرانی و تشویق دانش آموزان برگزیده و نوجوانان مستعد ایرانی با اعطای جایزه بنیاد البرز به پاس زحمات آن مرحوم تأسیس شد. حسینعلی البرز و بیش از نیم قرن به چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور تقدیم و حمایت و تشویق شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید