درخشش هنرمندان البرزی در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان / اتاق سفید; 1 نمایش و 3 جایزه!


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879222

مهسا جعفری گفت: نمایش «اتاق سفید» به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی مهسا جعفری و مسعود هاشمی نژاد در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در سه رشته موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; نمایش «اتاق سفید» به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی مهسا جعفری و مسعود هاشمی نژاد در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان موفق به کسب رتبه برتر در سه رشته نمایش، کارگردانی و طراحی صحنه و لباس شد.

مهسا جعفری کارگردان نمایش «اتاق سفید» در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: خدا را شکر که تئاتر ما با حضور در جشنواره بار دیگر درخشید و در بسیاری از بخش ها به عنوان بهترین نمایش انتخاب شد.

وی ادامه داد: نمایش ما اثری گروتسک است که در بستری خارق العاده روایت می شود و رویکرد جدیدی به مقوله عشق و مرگ دارد.

جعفری افزود: در این کار هنرمندان بزرگی در کنار ما هستند که در عرصه تئاتر، طراح لباس و صحنه، سمانه احمدی مطلق، نور رضا طراح حضرایی شاد، طراح پوستر و گرافیک اشکان گازانکای، عکاسان رضا جاویدی، مهدی معصومی و مهدی کرمبه و آنها در این مدت همراه ما بودند تا نتیجه بهتری بگیریم.

جعفری با اشاره به اینکه هنرمندان تئاتر عاشق حرفه خود هستند، گفت: این قشر از جامعه به سختی آثار خود را به ویژه در شهرستان ها روی صحنه می برند. تئاتر دلی زیاد است و پول زیادی هم ندارد و این زمانی است که ما صرف تئاتر می کنیم. قرار دادن او در شغل دیگری قطعاً درآمد بسیار بیشتری دارد.

وی به مهم ترین مشکل هنرمندان تئاتر استان اشاره کرد و گفت: تئاتر البرز به مردم عرضه نمی شود و بسیاری از مردم از وجود تئاتر در کرج اطلاعی ندارند و برای دیدن هنرهای نمایشی به پایتخت می روند.

این هنرمند در خاتمه گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی برای تئاتر کارادجه بیفتد و شاهد شکوفایی استعدادهای استان باشیم. واقعا احساس می کنم با تئاتر البرز بی ادبی شده و خیلی از بچه های مستعد و پرتلاش ما مورد بی مهری قرار گرفته اند. “.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید