اعلام آثار بخش «تئاتر فراگیر» در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803349

4 نمایش از 4 شهر کشور در بخش «تئاتر فراگیر» بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هیئت انتخاب بخش تئاتر فراگیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان متشکل از آناهیتا گانی زاده، زهره بهروسی نیا، هادی حسنعلی، مزدک مهیمنی و بچمن صادق حسنی پس از ارزیابی 10 اثر ارائه شده از این بخش، 4 نمایش را ارائه کرد. برای مشارکت در طول جشنواره ارائه شد.

کل بخش تئاتر با توجه به اهمیت استفاده از هنرهای نمایشی برای آموزش تئاتر به کودکان با نیازهای ویژه، در این دوره از جشنواره برای نمایش توانایی های ذاتی کودکان با شرایط خاص، جسمی، حرکتی و ذهنی ارائه می شود.

دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان آثار پذیرفته شده در بخش «تئاتر فراگیر» را به ترتیب حروف الفبا اعلام می کند:

1- نمایش «خانم خزوق» اقتباسی آزاد به نویسندگی جبار باغچه بان و کارگردانی حمید کیانیان از مشهد.

۲- نمایش «روزی که هر لب ترانه است» به نویسندگی حسین نادری و کارگردانی حسین نادری و مرتضی اسدی مرام از کرمانشاه.

3- نمایش «شهر کوچولوها» به نویسندگی و کارگردانی سید مهرداد کاووسی حسینی از همدان.

4- نمایش «قصه بخت» نوشته داوود فتحعلی بیگی و کارگردانی محمدحسن ابوی از مهریز.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به منظور تقویت مهارت ها، آگاهی و عزت نفس کودکان ایرانی از طریق بازی، اسفند ماه سال جاری به دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل تئاتر برگزار می شود. فرهنگ و گرایش اسلامی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و سایر سازمان ها و نهادهای استان همدان با شعار «تئاتر، پرواز» در شهر تاریخی همدان برگزار می شود. از پروانه های خیالی.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید