شصتمین انیمیشن دیزنی وارد گیشه شد

ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1788183

جدیدترین انیمیشن دیزنی با نام «Charm» در باکس آفیس ایالات متحده آمریکا به نمایش درآمد، در حالی که فیلم جدید ریدلی اسکات با بازی لیدی گاگا وارد سینما شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، انیمیشن «Charm» شصتمین انیمیشن تاریخ دیزنی با اکران در سینماهای آمریکا در ایام شکرگزاری توانست به گیشه راه پیدا کند.

این انیمیشن ۱۲۰ میلیون دلاری که روز چهارشنبه در ۳۹۸۰ سالن سینما به نمایش درآمد، در اولین روز اکران خود ۷.۵ میلیون دلار و در اولین آخر هفته اکرانش ۴۰.۳ میلیون دلار در پنج روز فروخت.

بدین ترتیب رهبری «شکارچیان ارواح: جهان دیگر» به پایان رسید و این فیلم با فروش 24.5 میلیون دلاری در جایگاه دوم فروش قرار گرفت. اگرچه این فیلم نسبت به هفته فروش 44 درصد افت داشت، اما همچنان فروش قابل قبولی از طرف خود به ثبت رساند.

با اکران فیلم جدید ریدلی اسکات، خانه گوچی، این فیلم با فروش 14.2 میلیون دلاری در 3477 سینما در رتبه سوم گیشه قرار گرفت. این فروش بهترین شروع یک فیلم دراماتیک در دوران تاج بود.

این فیلم که با بودجه ای بالغ بر 75 میلیون دلار ساخته شد، در CinemaScore امتیاز «B+» را از خریداران بلیت دریافت کرد و از سوی منتقدان در راتون تومیتوز، امتیاز 61 درصد را دریافت کرد.

خانه گوچی نیز در 40 کشور جهان 12.8 میلیون دلار درآمد بین المللی داشته است. سهم بریتانیا و ایرلند با فروش 3.4 میلیون دلاری بیشتر از بقیه بود.

The Eternal از چهارشنبه تا یکشنبه 11.4 میلیون دلار فروخت و Resident Evil نیز 8.8 میلیون دلار فروخت و چهارمین و پنجمین فیلم پرفروش در آمریکای شمالی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید