شایعه قرارداد جانی دپ با دیزنی تکذیب شد/ صحبتی برای بازگشت وجود ندارد


ساعت: 16:27
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879322

سخنگوی جانی دپ شایعاتی مبنی بر بازی مجدد او در نقش کاپیتان جک اسپارو در مجموعه فیلم های دزدان دریایی کارائیب را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش نیویورک پست، سخنگوی جانی دپ گفت که این بازیگر در حال مذاکره با دیزنی برای نقش کاپیتان جک اسپارو نیست.

این امتناع پس از آن صورت گرفت که یک وب سایت استرالیایی ادعا کرد که دپ 59 ساله قراردادی 301 میلیون دلاری با دیزنی برای بازی در فیلم ششم، دزدان دریایی کارائیب امضا کرده است.

رسانه ها این خبر را به منبعی در سینما نسبت می دهند.

تیم حقوقی دپ در دادگاه علیه همسر سابقش به چالش کشیده است که مقاله توهین آمیز امبر هرد در واشنگتن پست در سال 2018 منجر به حذف جانی دپ از سریال شد.

دپ در دادگاه گفت که فکر می‌کند دیزنی به او خیانت کرده است و در پاسخ به سوال وکیل هرد که می‌پرسد اگر دیزنی با پیشنهاد 300 میلیون دلاری به سراغ شما بیاید، هیچ چیز روی زمین شما را مجبور به بازگشت نخواهد کرد. او پاسخ داد که درست است که به این سری فیلم ها برنمی گردد.

بر اساس گزارشی که در وبسایت استرالیایی منتشر شده است، دیزنی علاقه زیادی به بهبود رابطه خود با جانی دپ دارد و در دادگاه با دپ تماس گرفتند و از او پرسیدند که آیا مایل است برای دو فیلم دیگر “دزدان دریایی” بازگردد یا خیر.

در این مقاله ذکر شد که پیش نویس فیلم با حضور جک اسپارو نوشته شده است و دیزنی امیدوار است که جانی آنها را ببخشد و به نقش نمادین خود بازگردد.

نتیجه دادگاه به نفع دپ بود و امبر هرد 15 میلیون دلار جریمه شد و دپ به دلیل دروغ گفتن به همسر سابقش 2 میلیون دلار جریمه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید