دستاوردهای تصویرگران البرازی در سطح بین المللی است/ افتتاحیه اولین کتاب سالانه تصویرگری استان


ساعت: 19:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884968

نازلی ایزدیار گفت: اولین کتاب سالانه تصویرسازی استان البرز پس از تهران در کرج ارائه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی شورای تصویرگری استان البرز، نازلی ایزدیار در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: اولین کتاب سالانه تصویرگری استان البرز پس از تهران در کرج عرضه می شود.

وی ادامه داد: اولین دعوتنامه سالانه تصویرگری استان البرز در پاییز ۱۳۹۸ توسط هیئت تصویرگری انجمن هنرهای تجسمی استان با نام ایران کوچک و با موضوع فرهنگ عامه مردم ایران منتشر شد.

ایزدیار افزود: استان البرز در دهه های اخیر میزبان اقوام مختلف ایرانی بوده است و تصویرگرانی از سراسر ایران با خلق آثاری بر اساس فولکلور زادگاه خود و به تصویر کشیدن فرهنگ عامه ایران به این دعوت پاسخ داده اند.

این مسئول بیان کرد: در سال جاری 52 هنرمند با 676 اثر شرکت کردند که آثار 47 هنرمند در کتاب سالانه تصویرگری استان البرز منتشر شد.

وی گفت: تصویرگران استان البرز دستاوردها و افتخارات زیادی در سطح کشور و بین المللی دارند اما متاسفانه به دلیل نبود زیرساخت های مناسب اغلب از فضاهای پایتخت برای نمایش آثار خود استفاده می کنند.

ایزدیار ادامه داد: با حضور اساتید حرفه ای گرافیک و تصویرسازی در استان البرز، برای آموزش و پرورش وابسته به سرمایه نیستیم و می توانیم نیازهای استان را در داخل تامین کنیم.

این مسئول تاکید کرد: با برپایی رویدادهایی مانند اولین سالانه تصویرگری استان البرز در سطح کشور، مسئولان اهتمام بیشتری به تصویرگری نشان داده اند و قطعا از این پس شاهد رونق بیشتر تصویرگری در استان خواهیم بود.

وی گفت: اولین کتاب سالانه تصویرگری استان البرز برای اولین بار در خانه هنرمندان تهران عرضه شد و دوم مردادماه در سالن همایش های سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور عرضه می شود. جمعی از هنرمندان و مسئولان ساعت 17.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید