سهم البرز در اقتصاد گردشگری و صنایع دستی کم است/ باید سوغاتی از 31 استان در «ایران کوچک» باشد.

ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780012

جهانگیر شاهمرادی گفت: در حال حاضر سهم البرز در اقتصاد گردشگری و صنایع دستی بسیار ناچیز است. ما به شدت اصرار داریم و همچنان با دستگاه های مسئول برای ایجاد شرایط و فضا برای افزایش سهم رشته های مختلف هنری در البرز ادامه می دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جهانگیر شاهمرادی معاون هماهنگی اقتصادی استانداری البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: ما معتقدیم ظرفیت ایران کوچک در گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه و بحث اقتصادی بسیار بالاست.

وی ادامه داد: در حال حاضر سهم البرز در اقتصاد گردشگری و صنایع دستی بسیار ناچیز است. ما به شدت اصرار داریم و همچنان با دستگاه های مسئول برای ایجاد شرایط و فضا برای افزایش سهم رشته های مختلف هنری در البرز ادامه می دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حوزه صنایع دستی و گردشگری باید همه امکانات صنایع دستی کشور را در البرز ببینیم.

شاهمرادی گفت: نمایشگاه صنایع دستی البرز باید دائمی باشد، هنرمندان این رشته هنری باید شناسایی و ساماندهی شوند تا بتوانیم در این بخش سرمایه گذاری کنیم و تولید آن موجب رونق اقتصاد هنر در البرز شود.

معاون استاندار با بیان اینکه در البرز باید در همه زمینه ها به دنبال تولیدات اقتصادی باشیم، افزود: امروز که مسافری به شهر ما سفر می کند و می خواهد از این استان سوغاتی بگیرد باید سوغاتی مناسب ایران کوچک داشته باشیم.

شاهمرادی در خاتمه خاطرنشان کرد: از استان های البرز 31 نمونه سوغات انتظار داریم در حالی که معمولاً زمانی که می خواهیم به میهمانان خود سوغاتی بدهیم با مشکل مواجه می شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید