سیمان را با بهترین قیمت در خانه سیمان بخرید

ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: 25/10/1401
کد خبر: 1922750

سیمان عموما به دو صورت شل و کیسه ای به فروش می رسد. در سال‌های اخیر شرکت‌ها و شرکت‌های بزرگی ایجاد شدند که فعالانه به ساخت ساختمان‌ها و برج‌ها مشغول بودند که هر کدام توانایی جذب بخشی از اقتصاد این کالا را داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیمان با توجه به کاربرد فراوان و کیفیت و تنوع آن، به عنوان یکی از کالاهای مهم در بورس معرفی شده و در صدر فهرست حداکثر مصرف قرار دارد. خانه سیمان یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین مراکز فروش سیمان است که می توان به آن اشاره کرد. به عبارت دیگر، خانه سیمان یکی از بزرگترین مراکز فروش سیمان در مدلی متفاوت است که به خریدار امکان خرید عمده این محصول را به صورت عمده و یا خرده فروشی در قالب بسته بندی می دهد. در ادامه با این سایت و البته فروش و قیمت سیمان بیشتر آشنا می شویم.

شکل 1روش های فروش سیمان فله و کیسه ای

روش های فروش سیمان فله و کیسه ای

سیمان عموما به دو صورت شل و کیسه ای به فروش می رسد. در سال‌های اخیر شرکت‌ها و شرکت‌های بزرگی ایجاد شدند که فعالانه به ساخت ساختمان‌ها و برج‌ها مشغول بودند که هر کدام توانایی جذب بخشی از اقتصاد این کالا را داشتند. بهتر است گفت این شرکت ها با خرید مصالح ساختمانی برای ساخت پروژه های مختلف توانستند تحول بزرگی در صنعت و اقتصاد ایجاد کنند. دلیل اصلی اهمیت این شرکت ها خرید عمده مصالح ساختمانی از جمله خرید سیمان سیاه می باشد. و البته شایان ذکر است که شرکت های تولید کننده و تامین کننده مواد توانستند با تامین تقاضا تاثیر زیادی بر اقتصاد و صنعت داخلی کشور بگذارند. بین متقاضی و تامین کننده مواد و سیمان برای افراد به عنوان میانجی شرایطی را برای انعقاد یک معامله صحیح و سودمند برای طرفین فراهم می کند و درصدی از سود معامله را به عنوان حقوق دریافت می کند. در واقع این فرد با معرفی متقاضی و تامین کننده به یکدیگر اقدام به فروش عمده سیمان می کند. از سوی دیگر عده ای به عنوان خرده فروش عمل می کنند و با فروش سیمان در گونی شرایط را برای افرادی که قصد انجام حداقل ساخت و ساز را دارند فراهم می کنند. این افراد یک بسته را مستقیماً از کارخانه سیمان می گیرند.

عوامل موثر بر قیمت سیمان

قیمت سیمان به صورت گونی و فله بر اساس نیاز بازار و بر اساس استانداردهای قیمتی سازمان بورس تعیین می شود. در هر صورت هزینه هر بسته سیمان به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها نوع سیمان است. این محصول در انواع مختلفی تولید می شود که هر کدام کاربردها و کاربردهای متفاوتی دارند. نوسانات قیمتی که در بورس وجود دارد باعث شده تا انواع کالاها با قیمت های متنوع و به روز عرضه شوند، بنابراین نمی توان برای خرید محصول در روز بعد با قیمت امروز برنامه ریزی کرد. عموماً طبقه بندی خاصی بر اساس میزان شمش موجود در آن برای قیمت گذاری این محصول در نظر گرفته می شود.

بلین نوعی آزمایش برای تعیین درجه نرمی سیمان است که در تعیین مقاومت سیمان موثر است. در خانه سیمان می توانید برای خرید سیمان سیاه قیمت مناسبی دریافت کنید و البته از شرکت های مختلفی مانند خرید سیمان از اصفهان یافت و خرید.

طبقه بندی قیمت سیمان بر اساس عدل

همانطور که گفته شد بلین نشانگر کیفیت این محصول و ماده است و با نرمی و استحکام سیمان رابطه مستقیم دارد. بر اساس استانداردهای اروپایی، 2500 تا 5000 سانتی متر مربع در هر گرم بلین در سیمان وجود دارد و این موارد به سه دسته مقاومتی مختلف تقسیم می شوند.

پنج دسته مختلف سیمان که قیمت آنها بر اساس دسته بندی طبقه بندی می شود عبارتند از:

  • سیمان پورتلند

  • سیمان کامپوزیت

  • سیمان برای کوره بلند

  • سیمان پوزولانی

  • سیمان کامپوزیت پرتلند

کارخانجات برای تشخیص انواع سیمان از یکدیگر، نوع هر سیمان را به همراه نام تجاری و … درج می کنند. روی هر پاکت و البته در هنگام خرید باید گفت که قیمت سیمان کامپوزیت نسبت به سیمان تک بعدی مانند سیمان سیاه ارزانتر است. قیمت سیمان به صورت عمده بر اساس نرخ مصوب مصوب می باشد. اما باید در نظر داشت که هزینه سیمان فله در مقایسه با سیمان کیسه ای ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. و دلیل این امر استفاده از مواد اولیه برای ساخت پاکت نامه و استخدام نیروی کار برای بسته بندی این محصول می باشد.

images 1673562845 خبر خاکستری

شکل 2خرید سیمان

خرید سیمان

با توجه به اینکه سیمان یکی از پرکاربردترین و مهم ترین مصالح ساختمانی است. قیمت آن مهم است تا همه نامزدها بتوانند آن را بپردازند. و از آنجایی که قیمت گذاری آن به عوامل مختلفی بستگی دارد و تحت تاثیر نوسانات بورس و بازار ارز است. برخی تجار به بهانه گران شدن سیمان بسته های سیمان را گران می کنند. اما با خرید سیمان سیاه یا انواع دیگر آن از مراکز معتبر و یا حتی خرید مستقیم از کارخانه می توانید سیمان مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنید. در این مراکز معتبر می توانید انواع سیمان را از کارخانه های مختلف خریداری کنید. علاوه بر این امکان خرید کیسه ای و عمده نیز وجود دارد و باید به خاطر داشت که قیمت سیمان به صورت عمده ارزانتر است.

بهترین مرکز فروش سیمان

بی شک بازار سهام که همواره درگیر نوسانات بسیاری است می تواند تحت تاثیر عوامل زیادی قرار گیرد. همچنین تاثیر نوسانات ارزی بر قیمت نهایی کالاها در بورس را نمی توان نادیده گرفت. فروشگاه خانه سیمان یکی از معتبرترین و بزرگترین مراکز فروش سیمان در ایران می باشد. این فروشگاه با استفاده از روش های موثر در تعیین قیمت بازار توانسته است یکی از رقبای اصلی فروش این محصول در این صنعت باشد. در واقع این مجموعه از روش های استاندارد نوینی در زمینه حمل و نقل و فروش و ارائه خدمات به تمامی مشتریان استفاده می کند که در این میان عوامل دیگری مانند تنوع جنسیت و کالا موثر خواهد بود. این تنوع مواد در این مجموعه ممکن است شامل: سیمان مخلوط، سیمان پوزولانی، سیمان بنایی، سیمان سیاه و از برندهای مختلف مانند خرید سیمان اصفهان، خرید سیمان شمال و…

معرفی سایت خانه سیمان

همانطور که گفته شد، خانه سیمان مجموعه ای بزرگ با سابقه درخشان در صنعت و فروش سیمان است که در بازار ایران به منظور رفع نیازهای مشتریان فعال است. این مجموعه با ایجاد وب سایت با ارائه روش هایی مانند تضمین بهترین قیمت، ارسال به سراسر کشور، ارائه فاکتور معتبر و جدول وزن، امکان خرید آنلاین را فراهم کرده و خرید را برای داوطلب آسان کرده است. علاوه بر این، این مجموعه دارای گواهینامه معتبر تضمین کیفیت، پشتیبانی از خدمات تا زمان تحویل و البته ارائه خدمات ویژه به تولیدکنندگان، توانسته محیطی مطمئن برای مشتریان ایجاد کند. در این مجموعه و البته در فروشگاه اینترنتی آن می توانید محصولات شرکت ها و کارخانجات مختلف از جمله خرید سیمان اصفهان و … را خریداری نمایید. سیمان سیاه بخرید و… عمل کن تیم پشتیبانی فروشگاه با تماس با خریدار از طرف وی تماس گرفت تا هرگونه نگرانی در مورد ثبت سفارش یا دریافت سیمان برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید