7 هزار خانوار روستایی استان سمنان از سهمیه سوخت مایع بهره مند می شوند

ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799047

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان شاهرود:

علی اکبر عرب عامری گفت: 7 هزار خانوار روستایی بدون گاز استان سمنان از سهمیه نفت سفید و گاز مایع بهره مند می شوند که از طریق 90 تامین کننده سوخت مایع تامین می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر عرب عامری، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار مرآت از بهره مندی 7 هزار خانوار روستایی بدون گاز در استان از سهمیه نفت سفید خبر داد. وی گفت: حدود 120 روستای استان سمنان برکت ندارند. گاز طبیعی که سوخت مایع در این روستاها از طریق 90 تامین کننده تامین می شود.

وی با تاکید بر اینکه حدود 60 درصد روستاهای بدون گاز در شرق استان واقع شده اند، اذعان داشت: ملاک سهمیه نفت سفید بر اساس میانگین سنوات گذشته است و در صورت سردی هوا سهمیه مازاد تخصیص می یابد. کار برای مدت 45 روز ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت منطقه شاهرود گفت: هیچ لیستی از نفت سفید وجود ندارد و تولید نفت سفید از طریق ثبت نام در سامانه الکترونیکی است و هیچ مشکل و کمبودی در توزیع نفت سفید در استان وجود ندارد.

عرب عامری گفت: با راه اندازی دفاتر خدمات رسانی در روستاهای دور افتاده در شهرستان های بیارجمند و میامی و برخی روستاهای دیگر شهرستان های دامگان و مهدی شهر و تلاش بسیج بخشداران و کارکنان منطقه، نسبت به ثبت نام خانوارهای غیرنظامی اقدام شود. -مناطق گازدار استان https: // newtejaratasan.niopdc.ir انجام می شود.

مدیرعامل شرکت نفت شاهرود تصریح کرد: توزیع فرآورده از مرحله ثبت درخواست توسط متقاضی، بررسی و تایید درخواست تا دریافت سوخت به صورت کاملا الکترونیکی انجام می شود و سهمیه در کارت بانکی رئیس سازمان. فروشگاه های معرفی خانوار و خانوارها سهمیه خود را دانلود کنید.

به گفته عرب عامری، محدودیتی برای توزیع گاز طبیعی مایع وجود ندارد و امکان توزیع بیش از تقاضا وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید