سود منصفانه را تا پایان هفته واریز کنید چه کنیم تا سود سهام منصفانه را به موقع دریافت کنیم؟

سود منصفانه را تا پایان هفته واریز کنید  چه کنیم تا سود سهام منصفانه را به موقع دریافت کنیم؟

روز جدید : مدیر بورس و نظارت بر ناشران گفت: مشمولان نسبت به دریافت سود عادلانه خود اقدام نکنند و سود تا پایان هفته به حساب آنها واریز می شود.

به هفته سوم اسفند ماه نزدیک می شویم اما وعده های پرداخت سود سهام عدالت سال 99 محقق نشده است. البته دلیل این عدم پرداخت بی توجهی برخی شرکت ها بود که سودی به حساب سپرده گذاری مرکزی پرداخت نکردند و منتظر همه سهامداران بودند.

مدیر بورس و نظارت بر ناشران درباره ۷ شرکتی که سود سهام عدالت را واریز نکرده اند، گفت: از ۷ شرکتی که عدم پرداخت سود سهام عدالت را اعلام کردند، اکنون تنها دو شرکت مخابرات و سیمان دشچستان سودی را پرداخت نکرده اند. آنها تحت درمان قرار گرفتند. اتفاق می افتد.

محسن هدباش افزود: با پیگیری های انجام شده در هفته جاری سایر شرکت هایی که بخشی از سود خود را پرداخت کرده اند نیز تمامی سود را پرداخت خواهند کرد و تا پایان هفته جاری سود سهام عدالت به سهامداران عدالت واریز می شود.

مدیرکل بورس و نظارت بر ناشران به پایگاه خبری 21 گفت: سرمایه گذاران در خرید و فروش سهام باید ارزش سهام شرکت را بررسی کنند و تحت تاثیر مظنه آنها قرار نگیرند.

به گفته خدابخش 15 فروردین 1401، عمق نمایش سفارش از 5 مظنه به 20 مظنه افزایش می یابد.

برای رفع نگرانی های مطرح شده در جلسه با رئیس قوه قضائیه، هیات مدیره بورس و سازمان بورس و اوراق بهادار، به بررسی عمق مظنه (سفارشات خرید و فروش) برای تمامی معامله گران پرداخت و تصمیم به افشای همه نقل قول ها

اگر می خواهید سود سهام عدالت خود را به موقع دریافت کنید، بخوانید چرا سود برخی از سهامداران عدالت پرداخت نمی شود؟
به گزارش همشهری آنلاین، دو روز پیش احسان هندوزی وزیر اقتصاد و دارایی از واریز سود سهام عدالت از 21 اسفند ماه جاری خبر داد.

به گفته وزیر اقتصاد و دارایی، به دارندگان سهام قضایی 530 هزار تن 550 هزار تن و به دارندگان سهام قضایی یک میلیونی حدود یک میلیون تن پرداخت می شود.

گفتنی است شماره های نامعتبر، بلوکه شده، راکد، مشترک (دو امضایی)، ارزی و شبانه بلندمدت از مهم ترین دلایلی است که برخی از سهامداران نتوانسته اند سود سهام خود را در سال 1388 دریافت کنند و در صورت عدم تصحیح آن مانع از آن می شود. از دریافت سود سهام خود در سال جاری نیز.

سپرده گذاری مرکزی چندی پیش اعلام کرد که 2 میلیون و 300 هزار نفر از مشمولان سود سهام عدالت به دلیل عدم اعلام شماره شبا از سوی این افراد هنوز سود سهام خود را دریافت نکرده اند. مطابق با این.

افرادی که هنوز سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند می توانند به دو صورت در سامانه سی دی ثبت نام کرده و سود خود را دریافت کنند:

ثبت نام و احراز هویت در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) و درج شماره شبای معتبر در سایت sahamedalat.ir دو روشی است که مشارکت کنندگان در دادگستری می توانند شماره شبای بانکی خود را تغییر دهند.

همچنین کلیه سهامداران سهام عدالت می توانند با مراجعه به سامانه سجام و یا سایت سهام عدالت از وجود شماره شبای معتبر خود در شرکت سپرده گذاری مرکزی اطمینان حاصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید