از ابتدای اسفند سود منصفانه را واریز کنید

از ابتدای اسفند سود منصفانه را واریز کنید

روز جدید : عسگر توکلی، رئیس تعاونی سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت از اوایل اسفند ماه همانند سال گذشته از طریق تعداد حساب های اعلامی در سامانه سهام عدالت واریز می شود.

رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت گفت: در روزهای آینده سود سهام عدالت واریز می شود.

عسگر توکلی رئیس تعاونی سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت مانند سال گذشته از ابتدای اسفند ماه از طریق تعداد حساب های اعلامی در دادگستری واریز می شود.

وی با بیان اینکه در سال 99 برخی از سهامداران حدود 30 درصد سهام و حدود 60 درصد از کل سهام خود را به عدالت فروختند، گفت: سود یک میلیون تنی، یک میلیون و 200 هزار تنی و سود 532 هزار تنی حدود 600 است. هزار تن که میزان سود آنها برابر با سهمی است که در تاریخ مجمع داشته اند. بنابراین میزان سود دریافتی افراد بستگی به میزان فروش تا تاریخ مجمع شرکت دارد.

رئیس تعاونی سهام عدالت با تاکید بر اینکه سهامداران مواظب باشند، تاکید کرد: برخی سودجویان وارد این عرصه شده اند که سهامداران توسط سودجویان گمراه نشوند و برای ایجاد ثبات در بازار به طور جدی از فروش سهام عدالت خودداری کنند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به امتناع برخی از سهامداران از بازگرداندن مستقیم روش عدالت گفت: این موضوع توسط فراکسیون سهام عدالت در حال پیگیری است که امیدواریم محقق شود.

دیدگاهتان را بنویسید