سود سهام منصفانه را برای 11 روز دیگر سپرده گذاری کنید. سود سهام عدالت برای همه یکسان نیست

سود سهام منصفانه را برای 11 روز دیگر سپرده گذاری کنید.  سود سهام عدالت برای همه یکسان نیست

روهر نه سود منصفانه فقط به کسانی تعلق می گیرد که در تاریخ مجمع سهام داشته باشند.

احسان هندوزی در 13 بهمن ماه پس از جلسه هیات عالی بورس گفت: اکثر شرکت های بورسی در نیمه اول سال 1400 مجامع خود را برگزار کردند اما سود سهامداران در عدالت مستقیم و غیرمستقیم هنوز پرداخت نشده است. زیرا قرار است با شرکت های سرمایه گذاری در تعامل باشند. مرکز سهام استان و دادگستری نسبت به واریز سود سهام عدالت تا تاریخ ۱۴ اسفند ۹۲.

سود منصفانه را از اول اسفند واریز کنید

حسین گربان زاد، رئیس سازمان خصوصی سازی 18 بهمن ماه در گفت و گو با یکی از رسانه ها گفت: سال گذشته کل سود توزیع حدود 9500 میلیارد تن بود و امسال کل سود به 31 هزار میلیارد تن رسید. در نهایت روند واریز سود سهام عدالت از اول اسفندماه آغاز می شود.

محمد باغستانی در جلسه هیات مدیره سپرده گذاری مرکزی و تسویه اوراق بهادار گفت: شرکت سپرده گذاری مرکزی زیرساخت های لازم را فراهم می کند تا شرایط واریز سود سهامداران تا پایان سال جاری از طریق سجام فراهم شود.

سود سهام عدالت به چه کسانی تعلق می گیرد؟

عسگر توکلی رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت گفت: سهام عدالت بر اساس انتخاب افراد به دو دسته مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شود.

سود پرداختی در اسفند ماه سود عملیاتی سال 1378 است. در سال 1378 برخی از افراد بخشی از سهام خود (30%) و برخی نیز 30% دیگر از کل سهام عدالت خود را پس از عید غدیر اعلام کردند. رهایی. میزان سود این افراد برابر با سهمی است که در تاریخ مجمع داشته اند بنابراین میزان سود دریافتی افراد بستگی به میزان فروش تا تاریخ مجمع شرکت ها دارد.

اصولاً سود نقدی متعلق به کسانی است که در تاریخ مجمع عمومی سهامدار شرکت هستند.

با توجه به نامشخص بودن تاریخ برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی، بر اساس بخشنامه شورای عالی بورس مصوب شد تا تاریخ 31 اسفندماه به عنوان تاریخ تشکیل مجمع شرکت های سرمایه گذاری استانی در نظر گرفته شود.

به گفته توکلی؛ بنابراین افرادی که تا اول اسفند این سهام را دارند می توانند سود کنند و اگر قبل از آن تاریخ سهم خود را بفروشند سودی نخواهند داشت.

سود سهام عدالت مانند سال گذشته باید از طریق سجام پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید