تراکتور باید پوست می کرد / فوتبال ایران بیمار است / ما با قدرت تراکتور به کار خود ادامه می دهیم

زمان: 22:48
ارسال شده در: 1400/08/03
کد خبر: 1778984

مالک باشگاه تراکتورسازی گفت: تراکتور باید پوست کنده می شد و تلاش می کنیم بیشتر به تیم کمک کنیم تا در آینده با قدرت جلو برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه های رسمی باشگاه تراکتورسازی ، محمدرضا زنوزی مطلق در مورد دلایل حضور خود در سازمان لیگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه ما برای تبلیغات محیط زیستی بود که در آن بحث هایی صورت گرفت و ما به تعدادی تفاهم رسیدیم. امیدوارم در هفته های آینده به نتیجه قطعی برسم.

وی در خصوص وضعیت تراکتور گفت: خدا را شکر پنجره نقل و انتقالات ما باز است. روند طولانی دریافت پول از میمبلا دلیل ثبت نشدن قرارداد بازیکنان در هفته اول است.

زنوزی ادامه داد: گفته می شود زمانی که تیم نتواند در بازه زمانی تعیین شده برای نقل و انتقالات بازی پیدا کند، پنجره بسته می شود. ما بازیکنان لازم را جذب کرده ایم و هنوز 20 روز به نقل و انتقالات باقی مانده است. پنجره نقل و انتقالات تراکتورسازی هرگز بسته نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: در یکی دو سال اخیر تعدادی اشتباه در باشگاه مرتکب شده که منجر به بدهی بزرگی برای باشگاه شده است. اکثر بدهی ها پرداخت شده و فقط بدهی های یک یا دو بازیکن باقی مانده است که ما نیز آنها را پرداخت می کنیم.

مالک باشگاه تراکتورسازی افزود: باید از آقایان هوشنگ نصیرزاده و خطیر تشکر کنم که بدهی های خود را پرداخت کردند و مسائل خارجی را حل کردند. سوء تفاهم هایی در گذشته وجود داشته است و من چیزهایی در مورد این افراد گفته ام که شهامت این را دارم که اشتباهات خود را بپذیرم و از آنها عذرخواهی کنم.

او گفت: “لازم نیست تراکتور را با باشگاه دیگری مقایسه کنید.” آقای سمندر هشت سال است که مدیرعامل گسترش فولاد بوده و از این نظر رکورددار فوتبال ایران است. این تیم به عنوان مربی نیز پایدار بود. این که تراکتور ثابت نیست مشکل من نیست. تراکتور متفاوت است. این باشگاه محبوب ترین تیم آسیاست و انتظارات زیادی از آن می رود.

زنوزی تاکید کرد: زحمت کشیدم و حرف و حدیث را جمع کردم و گفتم تقصیر من است; من همچنین در انتخاب و مدیریت اشتباه کردم. اما همه اینها تقصیر من نیست. تراکتورسازی چند صد صفحه هوادار در شبکه های اجتماعی دارد و عده ای درباره آن اظهار نظر می کنند.

وی در خصوص درخواست منصوریان گفت: طبق قانون وقتی بازیکن و مربی از تیمی جدا می شوند درخواست آنها تا زمان اضافه شدن به باشگاه جدید پرداخت می شود.این مشکل نیز برطرف شده است.

زنوزی گفت: “ما در نیم فصل اول فصل گذشته با چند ستاره و 23 امتیاز در نیم فصل دوم با تیم فعلی 22 امتیاز کسب کردیم و در صورت پیروزی استقلال می توانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.” ما امید خود را از دست نمی دهیم و تراکتور باید پوست کنده می شد و سعی می کنیم در آینده با قدرت به تیم کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده تراکتور هستم و به هیئت فوتبال گفتم اگر فردی می خواهد تراکتور بخرد وارد شوید که مشتری پیدا نشده و حتی مس هم نمی خواهد تراکتور بخرد. ما همچنان قوی هستیم و شرایط را برای ثبات و موفقیت تیم ایجاد می کنیم.

مالک باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه فوتبال ایران بیمار است ، گفت: دیروز نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و از او خواستیم فوتبال را نجات دهد. فقط چند تیم خصوصی وجود دارد و بقیه دولتی هستند و مهم نیست درآمد آنها از کجا می آید. اما ایجاد منابع درآمد برای بخش خصوصی مهم است. به این ترتیب ما صنعت فوتبال را از بین می بریم. بخش خصوصی نمی تواند در هیچ صنعتی با دولت رقابت کند. چگونه با تیم های دولتی که این همه پول به بازیکنان می دهند رقابت کنیم؟ برای ایجاد رقابت سالم ، باید منابع درآمد باشگاه ها را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی تاکید کرد: درآمد حاصل از تبلیغات محیطی تنها برای چهار تیم مهم است. ما پول می دهیم و سایر تیم ها از این راه امرار معاش می کنند. حقوق محبوب ترین تیم های ایرانی باید روشن شود و قوانین مسابقات تغییر کند.

زنوزی گفت: “آنها درآمد حاصل از تبلیغات محیطی را بر اساس رتبه تیم ها تقسیم می کنند. اما این تقسیم بندی باید بر اساس تعداد هواداران تیم ها باشد. بهتر است تبلیغات محیطی را به خود باشگاه ها بسپاریم و هزینه ای را به سازمان لیگ پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید