ما باید مکتب شهید سلیمانی را ادامه دهیم تا دشمن را شکست دهیم

ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797600

جواد خسروی گفت: در مکتب سلیمانی می توان با حرکت بر اساس معارف اسلامی، پیروی از راه انقلاب و پیروی از راه ائمه انقلاب بر آسیب های دشمن غلبه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد خسروی در گفت و گو با بالا گفت: دشمنی غرب یعنی تفکر لیبرال دمکراتیک متمرکز بر نظام زیاده خواهی سرمایه داری؛ با انقلاب اسلامی در موضوعاتی مانند سلاح هسته ای، موشکی، حضور منطقه ای یا حقوق بشر، . اگر این موارد دغدغه دنیای به اصطلاح بین المللی باشد، دیگر کشورهای منطقه به ویژه مدعیان غربی و به ویژه آمریکا بسیار بیشتر از دیگران متهم هستند.

وی بیان کرد: مصادیق مانند; حضور و استفاده از بمب هسته ای علیه مردم ژاپن از سوی آمریکا، تولید و آزمایش موشک های غیر متعارف و تکثیر آنها در منطقه با رویکرد کسب مسابقه تسلیحاتی، حضور ناموجه در منطقه غرب آسیا بدون تعهد ارضی و … منطقه مورد علاقه را در بیش از ده هزار کیلومتر از زمین خود شناسایی کنید! وی اظهار داشت: «سرانجام، حقوق شیطانی که در جنایات و بردگی بومیان آمریکا و جنایات علیه سیاهان به وضوح مشهود است. در مجموع، این نشان می دهد که آمریکا و متحدان و حامیان غربی آن در منطقه مقصر اصلی این مسائل هستند که منجر به تحریم و آزار و اذیت شده است، اما سوال اینجاست که دلیل اصلی این دشمنی چیست؟

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: دلیل این همه مخالفت و دشمنی و ایجاد توطئه ها و اغتشاشات در این چهار دهه، «الگوی مستقل اسلامی و ایرانی» است که بر اساس آن انقلاب اسلامی طلایه دار این امنیت محترم و مترقی بود. جنبش در منطقه و جهان

خسروی بیان کرد: الگویی که علیرغم همه دشمنی های دشمنان و تلاش آنها برای رسیدن به اهداف انقلاب در بیشتر عرصه ها، در منطقه و حتی جهان برتری یافته است، هرچند در برخی زمینه ها این نگاه مترقی و عقلانی است. به دلیل سوء تفاهم یا درک باور نکردنی زمینه هایی مانند اقتصاد و صنعت بر روی زمین باقی مانده است و گلایه های بحق مردم عزیز وجود دارد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در زندگی خود با وجود همه موانع و مشکلاتی که با آن روبرو بود؛ در زمینه هایی مانند فضای بیرونی، هسته ها، سلول های بنیادی، فناوری نانو، تجهیزات دفاعی و غیره. از یک سو، ارائه الگوهای شخصی، مدرسه ای و مدیریتی بر اساس دیدگاه های دینی و انقلابی. نمونه هایی چون شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر، صیاد، تهرانی مقدم و نمونه اخیر و بزرگ آن، حاج کاسم عزیز در پرونده ایشان است که گواه روشنی بر این است که «ما می توانیم» به پیروی از گفتمان امام (ره) بشویم، پیشرفت کنیم و پیشرفت کنیم. و انقلاب ممکن و محقق می شود.

وی گفت: «مکتب سلیمانی» نیز به این معناست که با پیروی از معارف اسلامی، پیروی از مسیر انقلاب و پیروی از نقشه راه ائمه انقلاب، بتوانیم با آسیب ها (که منشأ درونی دارد) و چالش ها (که منشأ داخلی دارد، مقابله کنیم. ما از بیرون تحمیل شده ایم). او بر همه اقدامات نظامی و سنگ اندازی فائق آمد و سردار شهید و سرباز ولایت با تکیه بر این روش و راه با کمترین امکانات بر ارتش فوق مکانیزه دشمن به اصطلاح ابرقدرت آمریکا چیره شد.

این کارشناس سیاسی افزود: با وجود اینکه دشمن تصور می کرد با شهادت یک فرمانده مقاومت، چراغ این حرکت خاموش شود، اما نفهمیدند که شهادت مردان خدا آغازی دیگر است، آغازی قوی تر و مؤثرتر از آن. زندگی جسمانی این شهید عزیز: سال گذشته حملات مکرر دانش‌آموزان شهید به جبهه مقاومت در برابر ارتش آمریکا، خروج از افغانستان، کاهش نیرو در سوریه، دگرگونی حضور نظامی گواه این امر بود. به مشاوری در عراق و غیره. همانطور که خداوند در آیه 32 سوره توبه می فرماید: کافران می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند (در جان های تاریک و گفتار جاهلانه خود) و خداوند اجازه نمی دهد که نور خدا را در زمان خود به نور خود برساند. اوج ظهور و کمال آن، هر چند کافران ناراضی و مخالف باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید