رتبه بندی معلمان اکثر الزامات این گروه را برآورده می کند

رتبه بندی معلمان اکثر الزامات این گروه را برآورده می کند

رجب رحمانی با اشاره به تلاش مجلس برای تصویب لایحه نظام رتبه بندی معلمان گفت: نظام رتبه بندی معلمان از همه جهات بررسی شده و مجلس یازدهم نظر مثبت و مثبتی به آن دارد و تلاش کرده ایم در این لایحه تدوین شود. در مجلس شورای اسلامی تا حدودی برای رفع مشکلات مالی و معیشتی فرهنگیان تصویب می‌کند و از سوی دیگر منابع مالی آن پایدار است.

نماینده مردم تاکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش کرده ایم این مصوبه به عنوان قانون بازنشستگی و قانون مدیریت خدمات کشوری قوی و منابع مالی آن پایدار باشد، ادامه داد: آنچه در مجلس تصویب شد. مجمع، لایحه مناسبی برای ارتقای وضعیت و معیشت معلمان است که انشاالله پس از تصویب در هیات امنا به قانون تبدیل می شود. ممکن است این لایحه نتواند صددرصد مطالبات فرهنگیان پرتلاش را برآورده کند، اما بیشتر خواسته های این قشر محقق می شود.

رحمانی در پایان تاکید کرد: انتظار داریم نتیجه رتبه بندی معلمان دانش آموزان متدین، باسواد و توانمند باشند تا بتوانند در عرصه های مختلف توسعه کشور نقش آفرینی کنند. امسال 25 هزار میلیارد تن برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است که در بودجه 1401 قطعا اعتبارات لازم برای اجرای دقیق این قانون تامین می شود. رئیس جمهور نیز هنگام ارائه لایحه بودجه بر این موضوع تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید