سردار سلیمانی افراد تاثیرگذار منطقه را از طریق دیپلماسی وارد میدان جنگ کرد

ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795700

حجت الاسلام سعید مرادپور امام جمعه ابهر گفت: سردار سلیمانی دیپلمات ورزیده ای بود که بسیاری از وظایف را از طریق دیپلماسی انجام داد و با این توانایی روسای جمهور و افراد تاثیرگذار منطقه را به میدان آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سعید مرادپور امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: از نظر مقام معظم رهبری حاج قاسم سلیمانی، ایشان مکتب دارند و نمی توان آن را یک فرد عادی دانست زیرا به فردی مدرسه دار می گویند که برداشت خاصی از یک مشکل دارد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به دیدگاه سردار سلیمانی در مورد ولایت فقیه و اطلاعاتی که در مورد ایشان دارد، گفت: توجه به این لحظه، مبنای مهمی برای شناخت سردار سلیمانی است، چرا که برای تحلیل و تفسیر موفقیت های ایشان، دیدگاه های ایشان است. باید در نظر گرفته شود. “

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تقابل سردار سلیمانی با دشمن در سطح بین المللی با امپریالیسم جهانی و صهیونیسم از سوریه تا عراق، گفت: سردار با شجاعت تمام در میدان جنگ ایستاد و بدون کوچکترین ترسی از دشمن جنگید. مانور موفقیت آمیز پیامبر اعظم و اطمینان خاطر به دشمن.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه استکبار اسرائیل عده ای را در کشور ترسانده است، در حالی که سردار سلیمانی از خطر نمی ترسید، افزود: افرادی که به دنبال آرام کردن دشمن هستند تا سردار سلیمانی به ولایت فقیه اعتقاد ندارند. ولایت او را با همه پذیرفت و به عنوان سرباز ولایت در جنگ شرکت کرد و به موفقیت رسید.

حجت الاسلام مرادپور بر لزوم توجه به ماهیت ولایتمداری سردار سلیمانی از نسل های مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: کسی که هرگز تسلیم دشمن نمی شود و با همه قوانین جنگ نمی کند تا دشمن جای او را بگیرد.

وی بیان می کند: سردار سلیمانی مردی وارسته و متقی در نماز شب بود که ظاهراً جنگ و زندگی را نمی شناخت و در ارادت به میدان سیدیقه طاهره (س) چنان گلاب می خواند که گویی جز روزه چیزی نمی دانست. این ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی ناشی از اخلاص و ذوب در اسلام و اعتقادات دینی است.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: سردار سلیمانی استعداد فوق العاده ای در حل مشکلات و بحران های پیچیده حاکم بر جنگ های سخت داشت، همچنان که این شخصیت بزرگ جامعه اسلامی دیپلماتی بود که بسیاری از کارها را از طریق دیپلماسی و با همان قدرت روسای جمهور و رهبری افراد صاحب نفوذ انجام می داد. در منطقه

جمعه ابهر با بیان اینکه تمامی فعالیت های سردار سلیمانی بدون پشت میز نشینی و داشتن تشکیلات اداری انجام شد، گفت: بزرگترین کارها را سردار سلیمانی با کمترین هزینه، سیاه نمایی و تبلیغات انجام داد در حالی که برخی قهرمانان و سکه ها برای کارهایی که انجام نداده اند تشویق و مدال دریافت کنید.

حجت الاسلام مرادپور گفت: سردار سلیمانی برای جلب رضایت خداوند متعال هزاران میدان را در پیش گرفت اما درباره این قهرمان ملی، بین المللی و جهان اسلام چیزی گفته نشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید