دیپلماسی کابوس‌آمیز دیپلماسی منطقه‌ای/ عذرخواهی جدید ضدانقلاب به دلیل برهم زدن روابط دوستانه با جامعه انگلیس


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805427

نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به کشورهای منطقه و کشورهای مشترک المنافع انگلیس یکی از معضلاتی است که به نظر می رسد رسانه های اصلاح طلب به دنبال ریشه کنی آن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از نصب نورپردازی سه بعدی بر روی برج آزادی در شب سال نوی چین، اردوگاه اصلاحات بهانه جدیدی برای به چالش کشیدن راهبرد جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم روابط دوستانه با جامعه انگلیس پیدا کرد.

اقدامی که شاید بارها برای سلام، همدردی یا تسلیت به کشورهای دوست و دولت های برادر با جمهوری اسلامی ایران در قالب پرتاب فیلم برج آزادی تهران و نمایش پرچم ده ها کشور دیگر صورت گرفته باشد. فعالیت در روابط بین الملل و سابقه داشته است.

رسانه‌های اصلاح‌طلب از یک سو و جریان ضدانقلاب از سوی دیگر برای تأثیرگذاری بر توافق‌های اقتصادی ایران و چین و از سوی دیگر برای تأثیرگذاری بر مذاکرات وین، این بار از رفتارهای نمادین در عرصه بین‌الملل استفاده کردند. عرصه. مستعمره “، پرچمهای جدید پس از توافق چین “، فروختن ایران به چین “و” ترومای ملی “فضای رسانه ای ایجاد کرد.

اما به نظر می رسد نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به کشورهای منطقه و کشورهای مشترک المنافع انگلیس یکی از معضلاتی است که رسانه های اصلاح طلب به دنبال ریشه کن کردن آن هستند.

دیدگاهی که فروش نفت ایران را در شرایط تداوم تحریم های آمریکا برانگیخت به زمان قبل از افزایش چشمگیر تحریم ها و تجارت با ایران بازمی گردد. این ها تنها بخشی از آثار دیپلماسی منطقه ای جمهوری اسلامی ایران است که توانسته دیوار تحریم ها را به لرزه درآورد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید