دلیل دروغ های توهین آمیز جریان ضدانقلاب و برخی اصلاح طلبان برای آیت الله رئیسی به بهانه سفر رئیس جمهور به روسیه چیست؟


زمان: 18:13
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805764

رسانه های مرتبط با آمریکا و حامیان آمریکایی در ایران مانند زیباکلام، تاج زاده و… تمام توان خود را برای شایعه سازی، دروغ، کاریکاتورهای جعلی و … به کار می گیرند. سفر مهم و موفق رئیس جمهور به روسیه را تحت الشعاع قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از سفر راهبردی آیت‌الله رئیسی به روسیه و استقبال بی‌سابقه مقامات و محافل سیاسی و علمی روسیه، جریان ضد انقلاب و غرب‌گرای خارجی (معروف به اصلاحات) دست به یک سری دروغ‌پردازی زد که آخرین آن دروغگویی بود. کاریکاتور نام این مجله روسی است، در حالی که تنها شماره مجله که پس از سفر آیت الله رئیسی منتشر شد، تنها تصویری از پوتین دارد.

به طور خلاصه، دولت روحانی با همکاری آمریکا در تحمیل برجام به ایران، تقریباً تمام روابط خارجی ایران با روسیه، چین و همسایگانش را مختل کرده است، بنابراین هیچ جایگزینی برای سه یا چهار کشور غربی وجود ندارد. آمریکا برای رفع نیازهای خارجی ایران، در عمل تاثیر تحریم ها و فشارهای ناشی از آن، توافق برجام را در هر شرایطی به قول آمریکا بر ایران تحمیل می کند.

نمونه ای از این انتقادات، دروغ بزرگ روحانی، سخنگوی دولت و نمایندگان اصلاح طلبان نزدیک به علی لاریجانی بود که صراحتاً اعلام کردند بدون پذیرش FATF و تصویب مجدد قانون، واردات واکسن تاج امکان پذیر نیست. نتیجه ای که ترامپ پاره کرد. بالا! در حالی که تلفات روزانه مردم مظلوم کشور ولیعهد به 700 نفر می رسید! اما به محض شروع حکومت، آیت الله رئیسی پس از رایزنی و توافق با چین، بیش از 150 میلیون واکسن وارد کرد و عملاً جان صدها هموطن گروگان روابط با غرب را نجات داد!

«نه شرقی نه غربی» در سیاست خارجی به معنای روابط متوازن با جهان است. برای اینکه با ابزار انزوا و تحریم بن بست تحمیل نشود. به عبارت دیگر مسیر توافق آبرومندانه با #غرب، تعمیق روابط با #شرق و همسایگان آن است. ساده تر از آن سیاست خارجی #رئیس است نه دشمنی روحانی با شرق و تحقیر او در برابر غرب.

خیلی ساده است که رسانه های مرتبط با آمریکا و حامیان آمریکایی در ایران مانند زیباکلام، تاج زاده و… و عوامل آنها خواهان سیاست خارجی جدید و روابط متوازن با جهان نیستند، بنابراین برای تحت الشعاع قرار دادن آن اقدام می کنند. سفر مهم و موفق رئیس جمهور به روسیه، شایعه پراکنی، اکاذیب، جعل کاریکاتور و… بنابراین بیایید سواد رسانه ای خود را مطالعه و تقویت کنیم تا رسانه های استخدام شده به دستورات پزشکی ما برای کشورمان نگاه منفی نکنند و مانع حل مشکلات خودمان نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید