حضور تصادفی تماشاگران استقلال و پرسپولیس / رفتار هواداران در تصمیمات آینده تاثیرگذار است

ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786604

ما به بازی بدون تماشاگر ادامه خواهیم داد.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گفت: استقلال و پرسپولیس برای حضور آزمایشی به صورت تصادفی قرعه کشی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل مهدی، رئیس کمیسیون مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به حضور در ورزشگاه در هفته ششم گفت: پنج درصد تماشاگران که حدود پنج هزار نفر خواهند بود. با توجه به اینکه دو سال است که تماشاگر روی سکوها ندیده ایم، وزارت بهداشت با همکاری وزارت ورزش و تمامی ارکان مسابقات در حال تست پروتکل های بهداشتی است تا مراحل جدید را اعلام و سپس به شهرستان ها اعلام کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در دیدار استقلال و پرسپولیس از تماشاگران تست گرفته شد، توضیح داد: بحث این دو تیم نیست، بلکه بحث تست و آماده سازی زیرساخت های ورزشگاه آزادی برای حل مشکلات نرم افزاری بلیت فروشی، دروازه های ورودی و کنترل است. دو دوز آزمایشی واکسن با توجه به همه این ها و زیرساخت ها، ورزشگاه آزادی برای آزمون انتخاب شد. اصلا بحثی بین استقلال و پرسپولیس صورت نگرفت و با توجه به حضور این دو تیم در ورزشگاه آزادی، نام این دو تیم به طور اتفاقی کشیده شد.

وی در پاسخ به این سوال که «در بازی استقلال – نساجی تماشاگران بیش از اعلام شده در ورزشگاه حضور نداشتند؟» دچار مشکل شد. در این راستا نرم افزار فروش بلیت بازنگری شود، نحوه پذیرایی از هواداران در جایگاه ها و مکان آنها به عنوان یک قاعده در نظر گرفته شود و …. در این راستا مسئولان برگزاری و یگان نیروی انتظامی و دوستان تلاش کردند تا نواقص را برطرف کنند تا تصمیم نهایی در بازی پرسپولیس – صنعت نفت گرفته شود.

او گفت: در بازی قبلی اشتیاق زیادی از سوی هواداران وجود داشت. باید بگویم که رفتار هواداران تاثیر زیادی در تصمیم گیری برای مسابقات آینده خواهد داشت. امیدواریم هواداران در بازدید از ورزشگاه همکاری خوبی داشته باشند تا وزارت بهداشت با دست بازتر اجازه حضور هواداران را بدهد.

مهدی در پاسخ به این سوال که هواداران در هفته هفتم در ورزشگاه حضور خواهند داشت، تاکید کرد: این اتفاق بستگی به تصمیمی دارد که از سوی وزارت بهداشت و ستاد کرونا به ما ابلاغ خواهد شد. هنوز به ما اطلاعی نداده اند، شاید حضور ورزشکاران آزاد «و شاید کمتر.

وی در پاسخ به اینکه سازمان لیگ قبل از بازی استقلال – نساجی از حضور هواداران در ورزشگاه اطلاعی نداشت، گفت: شکی نیست که خیلی سریع این اتفاق افتاد اما اینکه ما نبودیم صحت ندارد. مطلع. ” همه مدیران از روز قبل تا ساعت یک بامداد برای انجام این کار زحمت کشیدند، اما شاید به دلیل کمبود ساعت کار سخت بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید