حمله بی سابقه و عجیب پیشکسوت استقلال به سرمربی تیم ملی

حمله بی سابقه و عجیب پیشکسوت استقلال به سرمربی تیم ملی

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه موفق شد با برتری سه بر یک خارج از خانه آرمانگهار 8 امتیازی شود و به رده پنجم جدول صعود کند. به همین منظور با محسن بیاتینجا، سرمربی کوشتالا که تاکنون دو برد و دو تساوی با تیمش در لیگ اول کسب کرده و در هفته اول یک بار شکست خورده، گپ و گفتی کوتاه داشتیم و در نهایت بحث به تیم ملی و انتقاد جدی بیاتینیا به کارلوس کی روش، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران.

در ادامه این گفتگوی کوتاه را خواهید خواند؛

*از خوشه طلایی ساوه و کار در این تیم بگویید. دیشب دومین برد متوالی خود را کسب کردید.

ابتدا اگر بخواهم در مورد خوشه طلا صحبت کنم باید بگویم یک روز قبل از شروع لیگ این تیم را تحویل گرفتم. اما با سرعت زیاد و کمک بچه ها، پس از باخت 0-4، توانستیم شرایط را برگردانیم و توانستیم دو تساوی متوالی خانگی و خارج از خانه را به دست آوریم. ما در حال رشد و پیشرفت هستیم، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. اگر بخواهیم شخصیت مبارزه کوهنوردی را پیدا کنیم، برای رسیدن به آنچه می خواهم نیاز به 50 درصد افزایش کیفیت داریم.

* چرا مسابقات خانگی شما در قم برگزار می شود؟

مسابقات و تمرینات ما با توجه به اینکه محل در نظر گرفته شده محل سکونت تیم هم همین شهر است در قم برگزار می شود.

*فکر نمی کنی این سوال برای فوتبال ما جالب نیست؟ به خصوص که تیم های لیگ برتری هم این کار را می کنند.

چیز دیگری نداریم که جالب نباشد. باید تلاش کنیم از داشته هایمان بیشتر استفاده کنیم اما متاسفانه فوتبال ما بدتر می شود. ما فضای زیادی برای کارهای بزرگتر داریم. متأسفانه زیرساخت‌ها ضعیف‌تر می‌شوند و عقب می‌افتیم. امیدوارم این دارایی ها را حفظ کنیم.

* به عنوان آخرین سوال، با توجه به بازگشت، به نظر شما چه زمانی می توانیم انتظار صعود داشته باشیم؟

امیدوارم با آقای کی روش هیچ اتفاقی نیفتد. حداقل امیدی به پیروزی ندارم. راست میگم. مگر می شود چند سال دور از کشوری باشد و یک سری بازیکن را دعوت کند که زحمت کشیده اند اما فصلشان رفته است؟ پس چرا لیگ را حفظ می کنیم؟ چرا فرزندان ما را خودتان انتخاب نمی کنید؟ من اصلا این کار را دوست ندارم. از نحوه بازی تیمش و… اصلاً به شرایط خوشبین نیستم.

دیدگاهتان را بنویسید