حمله عجیب استقلالی ها به سرمربی تیم ملی

حمله عجیب استقلالی ها به سرمربی تیم ملی

حمله استقلالی ها به گزینه جدید تیم ملی در حالی در فضای مجازی است که استقلالی ها به شدت امیر قلانوی را در ورزشگاه آزادی هفته گذشته پیش از دیدار استقلال و گل گهر تشویق کردند! اما به نظر می رسد پس از اعتراض گل گهر به پنالتی داور و اظهارات مکرر باشگاه گل گهر، نظر استقلالی ها تغییر کرده است.

این انتقادات در حالی مطرح شده است که انتظار می رفت با انتخاب استقلالی ها به عنوان سرمربی تیم ملی، هواداران استقلال از انتخاب امیر کلانوی دفاع کنند. به نظر می رسد با اعلام رسمی این خبر، انتخاب امیر گالنووی نیز با انتقاداتی مانند انتخاب اسکوچیچ مواجه شود. بسیاری این انتخاب را یک گام به عقب می دانند. امیر کلانویی سال ها پیش سرمربی تیم ملی شد و نتوانست با تیم ملی در جام ملت ها موفقیت کسب کند. از طرفی این مربی در سال های اخیر و پس از جدایی از باشگاه استقلال هیچ موفقیتی در فوتبال باشگاهی نداشته است!

در حالی که فدراسیون فوتبال امیر کلانی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می کند، ابتدا به دنبال مربی خارجی بود. زمانی که سانچز سرمربی تیم اکوادور شد، فدراسیون فوتبال در تلاش برای جذب سانچز و مونتلا بود، اما حالا تصمیم دارند امیر کلانویی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنند و این انتخاب پس از بازی گل گهر و گل گهر مشخص خواهد شد. مسابقه نفت مسجد سلیمان.

دیدگاهتان را بنویسید