حمله عجیب سرمربی تیم ملی به دو ملی پوش

حمله عجیب سرمربی تیم ملی به دو ملی پوش

تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2022 قطر را با شکست 6 بر 2 مقابل انگلیس آغاز کرد و در دومین دیدار با پیروزی مقابل ولز، امیدها برای صعود به مرحله حذفی افزایش یافت.

در حالی که ایران برای صعود در آخرین دیدار مرحله گروهی خود مقابل آمریکا به یک تساوی نیاز داشت، با یک گل مغلوب شد تا شانس بزرگ صعود به مرحله حذفی را از دست بدهد.

در حالی که گفته می شد کی روش تیمش را برای تساوی مقابل آمریکا به میدان آورده است، مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی ایران این موضوع را تکذیب کرد.

نبی گفت: آنالیز کی روش از تیم ملی آمریکا به خوبی نشان داد که آنها از نظر سنی از ما جوانتر هستند. ما نباید در نیمه اول گل می زدیم چون آمریکا از جوانان آنها استفاده کرد. برنامه این بود که در نیمه اول در صورت امکان گل بزنیم، اما در نیمه دوم قطعاً وارد بازی می‌شویم، زیرا آمریکا فاقد آمادگی فیزیکی است. اولین دوره مسابقات جهانی بود که دیدم قدرت بدنی بچه های ما عالی است.

سرمربی تیم ملی ایران به طور غیرمستقیم از عملکرد چند بازیکن مقابل آمریکا انتقاد کرد و گفت: در نیمه اول بازی با آمریکا حداقل دو بازیکن ما آماده نبودند. نیازی به نام بردن نیست شاید تیم مقابل آمریکا در نیمه اول با 8 یا 9 بازیکن بازی کرد. بعد از تغییر تیم شروع به کار کرد و در نیمه دوم از آمریکا زمین گرفتیم.

در دقایق پایانی نیمه اول میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی به دلیل مصدومیت تعویض شد و در بین دو نیمه سردار آزمون که در ترکیب اصلی قرار داشت جای خود را به سامان قدوس داد. بنابراین انتقادات غیرمستقیم نبی را می توان مربوط به عملکرد آزمون و محمدی دانست.

دیدگاهتان را بنویسید