حمله بی سابقه پیشکسوت استقلال به تاج

حمله بی سابقه پیشکسوت استقلال به تاج

پس از اعلام رای مارک ویلموتس، مهدی تاج بیشتر تقصیرها را به گردن مسعود سلطانی فر، وزیر وقت ورزش و جوانان انداخت که با واکنش یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران مواجه شد.

اصغر حاجیلو در این باره گفت: «بدون دانش و جرأت است که همه مشکلات را به گردن او بیندازیم چون وزیر الان حضور ندارد.» در قرارداد ویلموتس فدراسیون متولی است و فرض می کنیم وزیر این موضوع را به آنها ابلاغ کرده است. خب آقای تاج نقش شما به عنوان سرپرست فدراسیون چه بود؟ آبروی رئیس فدراسیون را اینگونه بردید! مثال فنی این است که سرمربی از بازیکن سفارشی استفاده می کند و بعد از اینکه پایین می آید و مورد استفاده قرار می گیرد می گوید این بازیکن به دستور مدیر تیم بوده است. پس مسئولیت شما چیست؟ می توانستی رد کنی.»

سرمربی اسبق تیم ملی از سمت ریاست فدراسیون گفت: جالب است بدانید که به دو نفر عنوان رئیس جمهور جهان داده شده است. یکی رئیس و دیگری رئیس فدراسیون فوتبال. فدراسیون فوتبال یک سازمان مجزا است که نهادی قدرتمند محسوب می شود. یادم هست پس از سرنگونی صدام، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور به اردن پناهنده شد. ما هم آنجا بودیم و هر بار عراقی ها نوشتند که این آقا با صدام است و دیگر صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد، کنفدراسیون فوتبال آسیا قبول نکرد. در مورد نامه هایی که به اردن ارسال شد و بعد از تایید او به AFC ارسال شد.

وی ادامه داد: این نشان دهنده قدرت یک رئیس فدراسیون است اما آقای تاج! وقتی وزیر ورزش را دلیل قرارداد معرفی نکردید از چه می ترسیدید؟ من قصد تطهیر سلطانی فر را ندارم و حتی با او چای هم نخورده ام، اما شما علم را در بدترین زمان ممکن به حراج گذاشتید و حالا که او رفته، او را مقصر مشکلات می دانید. اگر جسارت داشتی این حرف ها را به موقع می زدی تا مردم بفهمند. بعد که رانت برای وزارت و سیاسیون بود استفاده کردی و الان وزیر بدجوری شده؟ باز هم می گویم که قصد دفاع از سلطانی فر را ندارم، اما این عادلانه نیست که پشت سر افرادی که الان از قدرت خارج شده اند صحبت کنم.

حاجیلو در نهایت گفت: آن شب که ایشان گفت من چیزی نمی گویم تا وکلای ویلموتس بهانه ای پیدا نکنند، فهمیدم که ایشان عادت دارد هر چه به ذهنش می رسد بگوید. مردم اول باید فکر کنند و بعد حرف بزنند اما او اول حرف می زند بعد فکر می کند! تاج سال ها در فوتبال بوده و من در ذوب آخان به همراه ناصرخان حجازی با او کار کردم اما او گفت نهمین مربی برتر دنیا را آوردیم! وقتی این را شنیدم واقعا شوکه شدم. این یکی از دلایلی است که می گویم اول باید فکر کرد و بعد حرف زد.»

دیدگاهتان را بنویسید