پیشکسوت استقلال از تیم ساپینتو ناامید شد

پیشکسوت استقلال از تیم ساپینتو ناامید شد

عباس سرهاب درباره شکست استقلال در هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان گفت: با وجود اینکه تیم همچنان در سالن است و بدن استقلال سنگین بود، بعید بود استقلالی ها این سیستم را بازی کنند. ساپینتو نشان داد که شناخت کمی از فوتبال ایران دارد و حتی اطلاعات اشتباهی به او داد.

وی افزود: سبک فوتبال استقلال ناامید کننده و بدون برنامه بود اما ظاهرا این مربی پرتغالی فکر می کرد با دیدن چند بازی این تیم می تواند تصور خوبی از فوتبال ایران به دست آورد. به نظر من طرز فکر ساپینتو باید تغییر کند.

سرخاب در خصوص حیدری دستیار خسرو توضیح داد: خسرو از نظر فنی و اخلاقی یکی از بهترین بازیکنان ایران بود اما روی نیمکت فاقد مهارت فنی و تجربه بود. به گزارش باشگاه، او با انتخاب حیدری به عنوان دستیار اول ساپینتو نشان داد که ایده بهتری ندارد و سفارش شده است. باید یک مربی باتجربه در کنار این مربی پرتغالی قرار می گرفت چرا که اگر استقلال به همین منوال پیش برود وارد بحران می شود.

مهاجم سابق استقلال در پایان به خط حمله آبی ها در دیدار مقابل سپاهان اشاره کرد و گفت: خط حمله این تیم بسیار ضعیف بود و خطر جدی دروازه حریف را تهدید نمی کرد و مشخص است که هجومی این تیم است. قدرتش کمه به نظر من ساپینتو هنوز ترکیب تیمش رو داره دست نیافتنیه ولی باید بدونه که باید هر چه زودتر ترکیب کامل رو بدست بیاره وگرنه وقت رو از دست میده و چند امتیاز از رقبا عقب میمونه.

دیدگاهتان را بنویسید