ما ناامید نیستیم ، اولویت اول همیشه تیم ملی است / ما با الهلال جنگی نابرابر داریم

زمان: 14:14
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775882

برنامه اصلی ما باید صعود از مرحله گروهی جام جهانی باشد

سرمربی پرسپولیس گفت: ما درخواستی از کادر فنی تیم ملی داشتیم که مخالف بود اما از آنها ناامید نیستیم ، زیرا اولویت ما تیم ملی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پیش از سفر تیم پرسپولیس به عربستان برای دیدار با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در مرحله ای هستیم که تیم های بزرگ آسیایی حضور دارند. فکر می کنم بازی ما با الهلال یک فینال اولیه آسیایی است و تساوی ما سخت ترین بازی ممکن بود. به هر حال در طول مدتی که داشتیم ، تمرینات خوبی را گذرانده بودیم و خدا را شکر موفق شدیم از آن زمان به خوبی استفاده کنیم. اگرچه مشکلاتی مانند کمبود بازیکنان ملی داشتیم که قطعاً بر هماهنگی تیم تأثیر می گذارد ، اما انگیزه کافی برای انجام بازیهای خوب را داریم.

وی ادامه داد: از نظر امکانات و مسائل دیگر ، جنگ نابرابر است اما بازیکنان ایرانی همیشه استعداد و تلاش خود را نشان داده اند و فکر می کنم به یک بازی خوب و یک نتیجه خوب دست پیدا می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درخواستی که از کادر فنی تیم ملی برای حضور مهدی ترابی و میلاد سرلک در دیدار تدارکاتی پرسپولیس و سپاهان داشت که اسکوچیچ با آن مخالفت کرد ، گفت: ما چنین درخواستی داشتیم. “در بازی با امارات حضور داشتند و در بازی با کره بازی نکردند. ما این احساس را داشتیم که اگر آنها به یک بازی دوستانه بیایند ، می توانند برای تیم ملی مفید باشند و برای پرسپولیس خوب خواهد بود. به هر حال ، اگر بازیکن در شرایط خوبی باشد ، این هم برای تیم ملی و هم برای ما خوب است. این اتفاق نیفتاد و ما نا امید نیستیم. تیم ملی همیشه برای ما در اولویت بوده است و ما می خواهیم تیم ایران همیشه باشد موفقیت آمیز.

گل محمدی در پاسخ به اینکه مردم و اهالی ورزش از نتایج تیم های ملی کشتی و همچنین پیروزی های تیم ملی در هفته های اخیر خوشحال شده اند و امیدوارند پرسپولیس نیز بتواند با الهلال دیدار کند ، گفت: “انگیزه ما واقعا بالاست.” در عین حال ، موفقیت تیم های کشتی آزاد و کشتی شور و شوق زیادی به مردم و ورزش دوستان داد. از سوی دیگر موفقیت تیم ملی فوتبال بسیار مهم بود. همه ما از این موفقیت ها خوشحالیم. در شرایطی که مردم از فوتبال و ورزش راضی هستند ، این شادی ها می توانند به نشاط اجتماعی کمک کنند. من فکر می کنم فقط ورزشکاران می توانند این شرایط را برای افراد ایجاد کنند. ما بخش کوچکی از این افراد هستیم و امیدواریم دل آنها را شاد کنیم.

وی درباره تساوی دیروز تیم ایران مقابل کره جنوبی توضیح داد: کسب امتیاز از کره با توجه به شرایط جدول بسیار مهم بود. فکر نمی کردم نتیجه بد باشد. ما هنوز در بالای جدول هستیم و حتی می توانیم در چند دقیقه از مسابقه برنده شویم. به امید خدا ما این روند را ادامه می دهیم و مطمئنم برای رسیدن به جام جهانی مشکل چندانی نخواهیم داشت. برنامه ریزی اصلی ما باید جام جهانی و صعود مرحله گروهی این مسابقات باشد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید