فتح خرمشهر در جنگی نابرابر حماسه شد


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841701

منتظری گفت: فتح خرمشهر یکی از اقدامات باشکوه و به یاد ماندنی در صفحات تاریخ است که جنگ رزمندگان در جنگ نابرابر با دشمن حماسه ای ماندگار را رقم زده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با صبح زاگرس با اشاره به اینکه صحنه های به یاد ماندنی از دوران شکوهمند دفاع مقدس در اذهان نقش بسته است، گفت: جنگ رزمندگان در جنگ نابرابر با دشمن منجر شد. به حماسه ای ماندگار

غلامرضا منتظری افزود: دوران دفاع مقدس یکی از گنجینه های تمام نشدنی انقلاب اسلامی است که دشمنان را بار دیگر جنگ را فراموش کرده است.

وی فتح خرمشهر را قله دانست و گفت: این قله به قدری باشکوه است که بعد از سال ها نگاه همه را به خود جلب کرده است.

نماینده مردم گلستان (آک کالا، گرگان) در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه هرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: مغرور نباشید و بدانید که همه چیز خواست خداست.

منتظری با بیان اینکه فتح خرمشهر مظهر همدلی و اتحاد مردم و رزمندگان مدافع زمین است که با خلق صحنه هایی بی نظیر همواره در تاریخ ماندگار شده اند، گفت:

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی علیرغم همه تحریم ها در آستانه پیشرفت قرار دارد و همچنان بر اساس جهاد توضیحاتی که رهبری داده اند رو به جلو حرکت می کند.

منتظری گفت: با وجود همه محدودیت ها، در حوزه دفاعی و نظامی پیشرفت هایی داشته ایم و یکی از امن ترین کشورهای دنیا هستیم و بیش از 95 درصد تجهیزات نظامی خود را در بازار داخلی تولید می کنیم. ما بهترین ارتش جهان هستیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه همه ما مدیون جان باختگان شهدا هستیم، افزود: باید از فتح و آزادسازی هرمشهر این شهر درس استقامت، پایداری و استواری بیاموزیم و کشور را سربلند کنیم. قلعه ها و تسلیم نشو.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید