حماسه فتح خرمشهر نماد اتحاد، همبستگی و ایثار نیروهای مسلح است.


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840567

سرهنگ داودی کیا به حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی هرمشهر که مزین به روز اقتدار، ایثار و پیروزی است اشاره کرد و گفت: بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سرهنگ محمدرضا داودی کیا جانشین فرماندهی تیپ 177 پیاده مستقل شهید محمدجعفر نصراصفهانی مستقر در تربت حیدریه صبح امروز در مراسم سالگرد ارتش 3 هورداد اظهار داشت: همه تحرکات منطقه ای و فرامنطقه ای و بر همین اساس است. او تمرینات، تمرینات و تمرینات خود را برنامه ریزی می کند.

وی گفت: برقراری امنیت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در دست نیروهای جان برکف از ارتش جمهوری اسلامی است.
:
داودی کیا گفت: به این دلیل است که از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان به عهد و پیمانی که با نظام اسلامی بسته ایم پایبند هستیم و از آرمان های انقلاب اسلامی عدول نخواهیم کرد.

وی همچنین به حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی هرمشهر که مزین به روز اقتدار و ایثار و پیروزی است اشاره کرد و گفت: بود.

داودیکیا افزود: در عملیات پیروزمندانه نزدیک بیت المقدس پس از 578 روز خاک خود را از نیروهای متجاوز پس گرفتیم. نظامیان 34 روز در مقابل دشمن مقاومت کردند و امیر اسکندری حتی در هرمشهر از ارتش عراق حمایت کرد تا عقبه نتواند از او پشتیبانی کند.

به مناسبت هفته گرم هفته روابط عمومی عقیدتی سیاسی تیپ 177 پیاده سیار تیپ مستقل پیاده شهید محمدجعفر نصراصفهانی امروز میزبان مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی تربت حیدریه بود.

امروز مدیران روابط عمومی نیز در مسابقه تیراندازی کلت به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید