مسئولان برای برگزاری مراسم راهپیمایی 22 آبان اهتمام بیشتری داشته باشند


ساعت: 17:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904249

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با انتقاد از اینکه دغدغه برخی از مسئولان شهر و استان ما برای مراسم 13 آبان بسیار کمتر از جشنواره آش است، گفت: اگرچه مخالف این جشنواره ها نیستیم اما 22 بهمن و 13 آبان خیلی مهمتر از این اعیاد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; حجت الاسلام علی ناصر امروز در جلسه هماهنگی 22 آبان روز دانش آموز با بیان اینکه اتفاقاتی که در روزهای اخیر رخ داده است، یک جنگ شناختی تمام عیار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: این یک جنگ شناختی تمام عیار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. آبان می جوشد و با حضور عظیم خود بر دهان یهوه گوسف می زند.

وی با بیان اینکه مراسم 22 آبان ماه سال جاری روز جمعه ساعت 10 صبح از میدان قائم به سمت مصلی برگزار می شود، افزود: برنامه های جنبی نیز اجرا می شود. اما با توجه به اینکه این راهپیمایی روز جمعه است، حتما نماز جمعه 22 آبان بسیار مجلل تر خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رویکرد برنامه ریزی شده ما در روز 22 آبان تجمع در تمام شهرستان های استان است، گفت: رکن اصلی این مراسم دانش آموزان هستند هر چند که همیشه در این مراسم حضور دارند. صحنه. اما بسیج دانشجویی و تشکل دانشجویی حضور پر رنگ تری خواهند داشت. اما مراسم 13 آبان فقط برای آن روز نیست و برنامه های مختلفی در طول هفته برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی یک نهاد فرهنگی، انقلابی و قانونی است و حضرت آقا در بیانات مختلف جایگاه این شورا را تایید کردند، اظهار داشت: این نهاد در مراسم ملی و اخیرا در مراسم مذهبی حضور دارد و نقش بسزایی دارد. اگرچه این مجموعه یک مجموعه سیاستگذار و نظارتی است اما در زنجان نیز به عنوان مجری از آن استفاده می شود و به آن افتخار می کنیم اما متاسفانه در استان ما برخی از مسئولان سطح اول این مجموعه را نمی شناسند و آن را با سازمان دیگری اشتباه می گیرند. . حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که در این مراسم وجود دارد بحث صدا و سیستم صوتی است گفت: سیستم صوتی شهر زنجان دیگر کار نمی کند که باید با تلاش سایرین به روز شود. سازمان های. البته امیدواریم بودجه خاصی برای این امر در نظر گرفته شود و دستگاه ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را به خرید اقلام مراسم اختصاص دهند.

وی با انتقاد از اینکه دغدغه برخی از مسئولان شهر و استان ما برای روز 13 آبان بسیار کمتر از جشنواره آش است، گفت: اگرچه ما مخالف این جشنواره ها نیستیم و این جشنواره ضروری است، اما 22 بهمن و 13 آبان بسیار است. مهمتر از اینگونه جشنواره ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید