مسئولان به رفاه مردم توجه بیشتری داشته باشند/ قانون بانکداری اسلامی باید به درستی اجرا شود


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894534

حسین شفیعی گفت: وعده های داده شده باید عملی شود و اعتماد از دست رفته در دولت های گذشته به مردم بازگردانده شود و به رفاه مردم بیشتر توجه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام سید حسین شفیعی دارابی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری با تاکید و توصیه به تقوا و تقوا گفت: در روایات ما از تقوا فواید بی شماری وجود دارد و همه باید با عنایت به تقوا پیروی کنیم. برای آنها

امام جماعت موقت ساری با اشاره به هفته دولت و بیان اینکه رئیس جمهور مدال انقلابی بودن، مردمی بودن و دوست داشتنی بودن را دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب از ایشان تشکر کردند و به ویژه در مورد اینکه این دولت از ایشان تشکر کرد. توانست بر امید از دست رفته یا رو به زوال غلبه کند. به جامعه بازگشت.

شفیعی دارابی بیان کرد: پروژه های سنگین منطقه ای و بین المللی که سال ها نیمه کاره رها شده بود در یک سال گذشته با تمام مشکلات افتتاح شد.

امام جمعه موقت ساری به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مازندران برای افتتاح تالار مرکزی ساری اشاره کرد و ادامه داد: این طرح در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سال هاست که در حال انجام است. و با بودجه سنگینی که بیشتر آن را دولت سیزدهم بر عهده گرفت. ، امروز به بهره برداری رسید.

وی ضمن قدردانی از زحمات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه وزارت ارشاد در این تحلیف و ابلاغ سلام مردم مازندران به رئیس جمهور، خطاب به وزیر ارشاد اسلامی خواست: کرامت خود را حفظ کنید. و بعد عمومی و اجازه ندهید در سال دوم و سوم، سیزدهمین حالت، این کیفیت خوب کم رنگ شود.

امام جماعت موقت ساری با اشاره به اینکه وزرای مربوطه در حادثه دردناک آبادان، قطار طبس و سیل حضور داشتند و رئیس جمهور نیز در برخی حوادث حضور داشتند، تصریح کرد: کنعتان ها نیز در صدد ایجاد تفرقه هستند. باید بداند که مردم کارمندانی هستند که در میان مردم هستند و دوست دارند در کنار مردم باشند تا درد را از نزدیک ببینند و نمایشی و نمادین نباشد و این نکته مثبت تقویت شود.

شفیعی دارابی تصریح کرد: وعده های داده شده باید عملی شود و اعتماد از دست رفته به دولت های گذشته به مردم بازگردانده شود و به رفاه مردم بیشتر توجه شود.

وی با اشاره به افتتاح تالار مرکزی ساری گفت: شاهد هجمه فرهنگی سازمان یافته از سوی دشمنان قسم خورده این نظام مقدس هستیم و این مرکز می تواند با قرار گرفتن در مسیر فرهنگ انقلاب این هجمه ها را خنثی کند. “

شفیعی افزود: نباید از انتقاد اربابان تهاجم فرهنگی هراسی داشته باشیم و باید ایستادگی کنیم و از فرهنگ اصیل انقلاب پیروی کنیم.

امام جماعت موقت ساری خطاب به استاندار گفت: عزت مازندران و عزت مردم این استان و نیازهای استان باید آنگونه که شایسته است تامین شود و نتیجه خوبی در این امر و خدمت رسانی به مردم وجود دارد. میزها نباید مصنوعی و خودنمایی باشند، بلکه باید مشکلات مردم را حل کنند».

وی به مناسبت سالگرد تصویب قانون بانکداری بدون ربا تصریح کرد: پس از سال ها و تلاش مردم زیر بار مشکلات شکسته شدند و به کسانی که باید وام می دادند تسهیلات داده نمی شد کسانی که نیاز به وام نداشتند به آنها وام داده شد، ما از مجلس می خواهیم این قانون را بررسی کند و بر اجرای آن نظارت بیشتری داشته باشد.

شفیعی دارابی بابیان اینکه از دولت مردمی نیز تقاضا داریم به اجرای این قانون به درستی اجرا و گره گشایی شود و از قوه قضائیه نیز زمانی که باید اقدامات قانونی را انجام دهد و ملاحظاتی را کنار بگذارد از این اهرم استفاده کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید